ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

احداث مصلای نماز جمعه در وحدتیه و سعدآباد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

بخشدار سعدآباد در حاشیه کلنگ‌زنی مصلای نماز جمعه شهر سعدآباد و وحدتیه در گفت‌وگو با خبرنگار ندای‌آبپخش اظهار داشت: در دو سال گذشته توجه خاصی به مسائل فرهنگی و مذهبی داشته‌ایم و بعنوان یکی از رئوس اصلی به آن توجه شده است.
غلامرضا وفایی خاطر نشان کرد: توسعه مصلای نماز جمعه دو شهر وحدتیه و سعدآباد در سال‌های گذشته مورد پیگیری مسئولان این بخش قرار گرفته و نتایج بسیار خوبی در این زمینه به دست آمده است.
وفایی خاطر نشان کرد: مصلا‌های فعلی این دو شهر پاسخگوی جمعیت بالای شرکت کننده در آئین نماز عبادی سیاسی نیستند و به همین دلیل این مسئله به طور ویژه مورد توجه مسئولان این بخش قرار گرفت.
وی در همین راستا اضافه کرد: جمعیت بالای بخش سعدآباد و رشد جمعیتی این بخش در سال‌های اخیر از عوامل مهمی است که ضرورت توسعه و نوسازی مصلای نماز جمعه در دو شهر وحدتیه و سعدآباد را اثبات می‌کند.
این مسئول اذعان داشت: مصلای نماز جمعه شهر وحدتیه در زمینی به مساحت 3 هزار و 700 مترمربع و با اعتبار یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال کلنگ‌زنی شده است.
بخشدار سعدآباد در ارتباط با مصلای نماز جمعه شهر سعدآباد نیز عنوان کرد: اعتبار اولیه ساخت مصلای نماز جمعه شهر سعدآباد 500 میلیون ریال است و در زمینی به مساحت یک هکتار احداث خواهد شد.
وفایی نماز جمعه را یکی از سنگرهای مبارزه با جنگ نرم دانست و ابراز داشت: نماز جمعه یکی از مهم‌ترین سنگرهای مبارزه با دنیای کفر و استکبار بوده و دشمنان همواره از نماز جمعه ترس داشته‌ و به خطبه‌های غرا و دشمن‌شکن ائمه جمعه توجه داشته‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد