ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

جایگاه‌های نماز جمعه در 6 شهر دشتستان توسعه می‌یابد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش فرماندار دشتستان جمعه شب در بازدید رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور از مصلای نماز جمعه در حال ساخت شبانکاره اظهار داشت: توجه به معنویات یکی از مسائل مهمی است که در دولت‌های عدالت‌محور نهم و دهم توجه خاصی به آن شده است.

غلامحسین خسروی اضافه کرد: شهرستان دشتستان یکی از قطب‌های مذهبی استان بوشهر است و مردم این شهرستان در برنامه‌های مذهبی و دینی همواره حضوری پررنگ و فعال داشته‌اند.
خسروی به برگزاری نماز جمعه در شش شهر این شهرستان اشاره کرد و ابراز داشت: توسعه و تکمیل جایگاه‌های نماز جمعه این شهرها از کارهای مهمی است که باید به آن توجه شود.
فرماندار دشتستان ادامه داد: در چند سال گذشته اقدامات بسیار خوبی برای توسعه جایگاه‌های نماز جمعه شهرستان دشتستان صورت گرفته و تلاش خود را برای تداوم این فعالیت‌ها در سال‌ جاری به کار می‌گیریم.
خسروی با اشاره به جمعیت 10 هزار نفری شهر شبانکاره بیان داشت: با توجه به جمعیت بالای این شهر که مرکز بخش شبانکاره با روستاهای تابعه پرجمعیت است ساخت مصلای جمعه آن از اهمیت بالایی برخوردار است و تمام توان خود را برای بهره‌برداری از این پروژه در سال جاری به کار می‌گیریم.
امام جمعه شبانکاره در آئین این بازدید اذعان داشت: ساختمان مصلای جمعه شهر شبانکاره در زمینی به مساحت 9 هزار مترمربع با زیربنای بالغ بر 3 هزار و 300 متر در حال ساخت است.
حجت‌الاسلام عبدالرسول حمادی خاطر نشان کرد: اختصاص اعتبار برای تکمیل این مصلی از اهمیت بالایی برخوردار است و از مسئولان می‌خواهیم در این زمینه نهایت همکاری را با ما داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد