ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

دو سوم مصلاهای کشور از فضای کافی برخوردار نیستند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای‌آبپخش اظهار داشت: مسئولان شهرستان دشتستان همگی مسئولانی ولایی هستند و توجه خاصی به نماز جمعه و مسائل مربوط به آن دارند و به همین منظور از ایشان تقدیر و تشکر می‌کنیم.
حجت‌الاسلام سید رضا تقوی خاطر نشان کرد: ساخت مصلا‌های نماز جمعه از مهم‌ترین مسائلی است که مسئولان باید به آن توجه داشته باشند و رقم قابل توجهی در بودجه باید به آن اختصاص یابد.
تقوی بیان داشت: در ساخت مصلاهای نماز جمعه باید توجه خاصی به معماری‌های مذهبی شود و ساختمان‌های خاص به این منظور در نظر گرفته شود.
وی در همین راستا اضافه کرد: توجه به مقاومت ساختمان و مسائل حفاظتی و امنیتی از مهم‌ترین امور و مسائلی است که در ساخت مصلا‌های نماز جمعه باید به آن توجه داشت.
این مسئول ادامه داد: مسئولان شهرستان‌ها باید تلاش خود را به کار گیرند تا در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را به "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" مزین کرده‌اند اقدامات ویژه‌ای برای توسعه و رشد فضاهای مذهبی و مصلاهای نماز جمعه انجام دهیم.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور ابراز داشت: در سراسر کشور 700 نماز جمعه وجود دارد که دو سوم آنها از فضای کافی و پاسخگوی نیازهای مردم را ندارند و مسائل خاص در معماری مصلا‌های نماز جمعه در آنها رعایت نشده است.
تقوی عنوان کرد: در سال‌های گذشته اقداماتی بسیار خوب برای توسعه فضاهای مذهبی صورت گرفته و امید داریم این وضعیت تداوم داشته باشد و بتوان زمینه حضور پررنگ و پرشور مردم در نماز جمعه را فراهم ساخت.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: از دولت خدمتگزار می‌خواهیم در ساخت و بهسازی مصلا‌های نماز جمعه همکاری داشته باشد و در راستای منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری به کمک‌های مردمی نیز توجهی خاص شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد