ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مردم در تکمیل و تجهیز جایگاه‌های نماز جمعه مشارکت کنند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور  جمعه شب در بازدید از مصلای در دست احداث شبانکاره اظهار داشت: توسعه و گسترش جایگاه‌های نماز جمعه از مسائل مهمی است که در شش سال اخیر شاهد آن بوده‌ایم و شاهد انجام کارهای بسیار خوبی در این زمینه بوده‌ایم.

حجت‌الاسلام سید رضا تقوی با تاکید بر آنکه دولت‌های نهم و دهم توجه ویژه‌ای به ساخت جایگاه‌های نماز جمعه داشته است افزود: در 6 سال اخیر ساخت و توسعه جایگاه‌های نماز جمعه با توجه و کمک دولت افزایش یافته است.
تقوی خاطر نشان کرد: در کشور شاهد برپایی 700 نماز جمعه هستیم و بسیاری از شهرهای ایران اسلامی از برکت نماز جمعه برخوردارند.
این مسئول ابراز داشت: به دلیل اینکه در 70 درصد شهرهایی که نماز جمعه برگزار می‌شود جایگاه مناسب برگزاری نماز وجود ندارد شاهد برگزاری نماز جمعه این شهرها در جایگاه‌های نامناسب هستیم.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور کمبود فضا برای برگزاری نماز جمعه را یکی از مهم‌ترین مشکلات در این شهرها دانست و افزود: نبود جایگاه نماز جمعه مناسب و شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و از مسئولان می‌خواهیم با تلاش مضاعف زمینه را برای رفع آن مشکل فراهم کنند.
نقوی بیان داشت: همانطور که برای ورزشکاران سالن‌های ورزشی، برای تفریح و تفرج مردم پارک‌ها را می‌سازیم بایستی برای مؤمنین جایگاه‌های نماز جمعه مناسب ایجاد شود.
وی ادامه داد: کمک‌های مردمی در تکمیل جایگاه‌های نماز جمعه نقش مهمی دارد و تاکید مقام معظم رهبری در ساخت جایگاه‌های نماز جمعه این است که مردم یک پایه کار باشند.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: از مردم شریف و امت مسلمان ایران اسلامی می‌خواهیم در زمینه تکمیل، تجهیز، مقاوم‌سازی و احداث جایگاه‌های نماز جمعه در شهرها مشارکت فعال داشته باشند.
تقوی اذعان داشت: امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته و حمایت مسئولان در سال آتی شاهد بهره‌‌برداری از جایگاه نماز جمعه شهر شبانکاره باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد