ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مصلای نماز جمعه آبپخش به بهره‌برداری رسید

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش  امام جمعه آبپخش جمعه شب در این آیین در حضور رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور اظهار داشت: نماز جمعه در تمامی شهرها مایه خیرات و برکات است و امت مسلمان ایران اسلامی در سال‌های اخیر حضوری پررنگ در نماز جمعه‌ها داشته‌اند.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی عنوان کرد: استقبال مردم ولایتمدار و متعهد آبپخش در سال‌های اخیر از نماز جمعه بی‌نظیر بوده و در سال‌های اخیر جوانان حضوری پرشور و پررنگ در نماز جمعه داشته‌اند.
رضایی بیان داشت: توسعه فضای نماز جمعه آبپخش در سال‌های اخیر به عنوان یکی از مهم‌ترین نیازها و مسائل مطرح بوده و در یک سال گذشته اقدامات بسیار ارزشمندی در این زمینه صورت پذیرفته است.
وی در همین راستا اضافه کرد: از سال 84 تا چند ماه گذشته نماز جمعه آبپخش در شبستان 250 مترمربعی مسجد رحمت آبپخش برگزای می‌شد و این مساحت پاسخگوی نیاز مردم در فضاهای مذهبی نبوده است.
امام جمعه آبپخش گفت: در ماه‌های گذشته با تلاش‌های صورت گرفته شاهد ساخت شبستان دیگری به مساحت 250 مترمربع جلوی شبستان قدیم مصلای فعلی نماز جمعه آبپخش بودیم که در رفع مشکل کمی فضا نقش ارزنده‌ای داشت ولی با افزایش فضا نیز پاسخگوی جمعیت مراجعه‌کننده به نماز جمعه آبپخش نیستیم.
وی گفت: اعتبار ساخت و توسعه مصلای نماز جمعه آبپخش یک‌میلیارد ریال بوده است.
رضایی بیان داشت: خرید زمین برای مصلای جدید نماز جمعه آبپخش نیز از اقدامات مهمی است که در شهر آبپخش مورد توجه بوده و تاکنون شاهد کمک 500 میلیون ریالی مردم آبپخش برای خرید زمین مربوطه بوده‌ایم.
وی با اشاره بر اینکه ارزش این زمین یک میلیارد و 500 میلیون ریال است افزود: از مسئولان شهرستان انتظار داریم با تامین اعتبار ما را در خرید این زمین که از لحاظ ویژگی‌های جغرافیایی پاسخگوی نیازهای آبپخش است، یاری کنند.
امام جمعه آبپخش ادامه داد: به دلیل گستردگی جغرافیایی شهر آبپخش و وجود سه شهرک در این شهر، زمین مورد نیاز برای ساخت مصلای نماز جمعه آبپخش باید به گونه‌ای انتخاب شود که امکان دسترسی به هر سه محله وجود داشته باشد و زمین مذکور دارای شرایط جغرافیایی مطلوب است.
رضایی یادآور شد: آبپخش از لحاظ معنوی فضایی بسیار خوب دارد و با توسعه فضاهای مذهبی می‌توان اقداماتی بسیار خوب برای بهبود شرایط معنوی و مذهبی این شهر ایجاد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد