ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

مساجد و اماکن مذهبی آبپخش بازسازی و نوسازی شدند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش در آیین بهره‌برداری از مصلای نماز جمعه آبپخش اظهار داشت: در بخش آبپخش از دیرباز فضای معنوی و مذهبی خاصی حاکم بوده و مسئولان آبپخش در سال‌های اخیر توجهی خاص به مسائل مذهبی داشته‌اند.

مصطفی رضایی اضافه کرد: توجه به رفع نیازهای مذهبی مردم و مسائل اجتماعی از مهم‌ترین رویکردهایی است که در مساجد بخش حاکم است.
رضایی جوان‌گرایی را از ویژگی‌های مساجد شهر آبپخش دانست و متذکر شد: فعالیت‌های فرهنگی و جانبی در عرصه‌های مختلف از مهم‌ترین مسائلی است که در شهر‌های اخیر زمینه‌ساز حضور گسترده جوانان در مساجد شده و این مسئله را باید به فال نیک گرفت.
مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آبپخش بیان داشت: انجام فعالیت‌های فرهنگی مساجد موجب غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان این شهر و به تبع آن دوری از مسائل و معضلات اجتماعی شده است و شورای اسلامی شهر آبپخش با تمام توان از این فعالیت‌ها حمایت می‌کند.
رضایی تصریح کرد: بازسازی و نوسازی مساجد و اماکن مذهبی در دو سال گذشته در شهر آبپخش پیشرفت زیادی داشته و اقدامات گسترده‌ای در این زمینه صورت پذیرفته است.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: با توجه به سرعت بسیار خوب بازسازی و نوسازی مساجد در شهر آبپخش ولی هنوز هم نیازهای فراوانی در این زمینه وجود دارد که از مسئولان اوقاف شهرستان دشتستان انتظار داریم به این مسئله توجهی خاص داشته باشند.
رضایی ابراز داشت: شورای اسلامی شهر آبپخش با تمام توان در تمامی مسائل شهر پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد و از مردم می‌خواهیم در زمینه مسائل عام‌المنفعه شورای اسلامی شهر آبپخش را در جریان گذارند تا پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد