ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

طرح معادل زکات موجب آبادانی مساجد و حسینیه‌ها شده است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش آبپخش بخشدار آبپخش در بازدید رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور از مصلای نماز جمعه آبپخش اظهار داشت: توجه به معنویات یکی از نیازهای جوامع انسانی است و در سال‌های اخیر مسئولان آبپخش توجهی خاص به مسائل معنوی داشته‌اند‌.

احمد خرم‌روز خاطر نشان کرد: توسعه، عمران و آبادانی اماکن مذهبی آبپخش در سال‌های اخیر به طور خاص مورد توجه قرار گرفته و مسئولان آبپخش بر این مسئله توجه ویژه داشته‌اند و در تمامی مراحل همکاری‌های لازم را داشته‌اند.
خرم‌روز در همین راستا اذعان داشت: بهره‌برداری از طرح معادل زکات برای آبادانی و بازسازی مساجد، حسینیه‌ها و تکایا در دو سال گذشته در آبپخش مورد توجه قرار داشته و هر سال شاهد بهبود وضعیت در این زمینه بوده‌ایم.
این مسئول آبپخش را دیار دارالمؤمنان استان بوشهر خطاب کرد و افزود: در آبپخش فعالیت‌های دینی و مذهبی گستردگی خاصی دارد و مردم مؤمن، متعهد و ولایتمدار این بخش همواره در این امور همکاری و مشارکتی خاص داشته‌اند.
بخشدار آبپخش ادامه داد: فضای قبلی جایگاه نماز جمعه آبپخش پاسخگوی نیاز این شهر نبود و تلاش و پیگیری بی‌وقفه اعضای ستاد نماز جمعه این بخش و در رأس ایشان امام جمعه محبوب و ولایی شهر آبپخش در رفع نسبی این مشکل تاثیری گسترده داشته است.
خرم‌روز بیان داشت: توجه به مسائل و فعالیت‌های فرهنگی در نماز جمعه آبپخش در سال‌های اخیر رشدی محسوس داشته و شاهد افزایش چشمگیر حضور نسل جوان در فضاهای مذهبی و نماز جمعه در این بخش بوده‌ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد