ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تبلیغات شهری سعدآباد ساماندهی می‌شوند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش شهردار سعدآباد بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی سعدآباد اظهار داشت: زیباسازی شهر سعدآباد یکی از دغدغه‌‌های مهم و اساسی شهرداری، شورای اسلامی و مردم فهیم شهر سعدآباد بوده که در دو سال گذشته اقدامات فراوانی در این راستا صورت پذیرفته و در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت.
سید جواد مهدی با اشاره به اهمیت جذب گردشگران و توریست‌پذیری خاطر نشان کرد: برای جذب گردشگر و استفاده از موقعیت ویژه گردشگری سعدآباد باید از همه فرصت‌های موجود به نحو مطلوب بهره ببریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.
مهدی تبلیغات را یکی از مشکلات اساسی در شهرهای کوچک دانست و ادامه داد: نوشتن اطلاعیه‌های رنگارنگ بر در و دیوار ادارات و منازل شخصی و چسباندن آگهی‌های متنوع و تراکت‌ها بر در و دیوار منازل و ادارات از جمله معضلات سعدآباد است که باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.
وی اضافه کرد: افرادی که دست به چنین اقداماتی می‌زنند حقوق سایر شهروندان را زیر پا گذاشته‌اند و از ایشان می‌خواهیم با درک بالاتری به زندگی شهری بنگرند و حقوق شهروندان متعهد را تحت‌الشعاع عمل غیر قانونی خود قرار ندهند.
این مسئول ابراز داشت: برخی از این دیوارنوشته‌های تبلیغاتی توسط ساکنین و اهالی روستاها و شهرهای همجوار صورت پذیرفته و از ایشان انتظار داریم با توجه به این حقیقت توجه داشته باشند و از انجام تبلیغات نامطلوب در سطح شهر سعدآباد خودداری کنند.
شهردار سعدآباد از ساماندهی تبلیغات شهری در این شهر خبر داد و تصریح کرد: این شهرداری در آینده‌ای نزدیک با نصب جایگاه‌های ویژه در سطح شهر مسیر را برای تبلیغات آماده می‌کند.
مهدی بیان داشت: از تمامی شهروندان سعدآبادی می‌خواهیم برای داشتن شهری زیبا با ما همکاری داشته باشند و با جلوگیری از تبلیغات غیر مجاز به زیبایی شهر کمک کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد