ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

فرامین رهبری نقشه حرکت مسئولان به سوی پیشرفت است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش بخشدار سعدآباد عصر امروز در نشست با مسئولان سعدآباد اظهار داشت: مقام معظم رهبری هر سال مهم‌ترین محور توسعه کشور را به عنوان نام سال انتخاب می‌کنند و مسئولان تمامی فعالیت‌های خود را باید برای تحقق این امر مهم و اساسی معطوف کنند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب هر سال با ارزیابی دقیق تحولات داخلی و بین‌المللی محور فعالیت اساسی را در کشور مشخص می‌کنند و نقشه حرکت در مسیر ترقی و توسعه ایران اسلامی را در اختیار مسئولان و دستگاه‌های اجرایی قرار می‌دهند و بی‌‌شک با حرکت در مسیر این فرامین می‌توانیم قله پیشرفت و ترقی میهن اسلامی‌مان را بپیماییم.
وفایی با اشاره به نامگذاری سال 1391 به عنوان "سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" از طرف مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: این شعار باید در تمام عرصه‌ها محقق شود.
این مسئول ابراز داشت: شعار "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" تنها مربوط به امور اقتصادی نیست بلکه باید در تمام بخش‌ها نظیر بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و ... نیز محقق شود.
بخشدار سعدآباد تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در پی آنند که با تهدید و تحریم‌های گوناگون کشور ما را با مشکلات و چالش‌ها مواجه سازند و با عمل به منویات امام خامنه‌ای می‌توانیم تمام برنامه‌های دشمنان را خنثی و بی‌اثر کنیم.
وفایی بیان داشت: نامگذاری سال 91 تکمیل‌کننده شعار و پیام‌های سال‌های قبل و در راستای تحقق شعار دهه چهارم انقلاب، دهه پیشرفت و عدالت است و مردم نیز با درک شرایط حساس همگام با مسئولان در صدد آن هستند که در عرصه‌های مختلف به خودکفایی برسند.
وفایی با اشاره به تحریم‌ها و تهدیدات دشمن گفت: این تحریم‌ها فرصتی برای فتح قله‌های پیروزی است تا دشمنان بار دیگر در راه رسیدن به اهداف شوم خود با شکست مواجه شوند و پوزه آنها به خاک مالیده شود و جهانیان بار دیگر اقتدار و توان ایرانی را باور کنند.
وی تاکید کرد: تمام دستگاه‌ها باید با برنامه‌ریزی مناسب و تأسی از بیانات رهبر معظم انقلاب در رسیدن ایران اسلامی به قله‌های افتخار و تحقق اهداف سند چشم‌انداز 20 ساله کشور سهیم باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد