ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

لایروبی بستر دره خضر به طور کامل انجام شده است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش شهردار دالکی عصر امروز در نشست با مسئولان دالکی و خبرنگاران اظهار داشت: عمران و آبادانی شهرها از مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها است و بخش اعظمی از انتظارات مردم از شهرداری‌ها را شامل می‌شود.

عبدالرسول حسن‌پور خاطر نشان کرد: اقدامات شهرداری دالکی در سال‌های اخیر برای توسعه زیرساخت‌های شهری دالکی انجام داده و تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مردم فهیم شهر دالکی و مسئولان شهرستان دشتستان به کار گرفته‌ایم و توانسته‌ایم موفقیت‌هایی در این زمینه به دست آوریم.
حسن‌پور تسریع در روند امور اجرایی ارباب رجوعان شهرداری را یکی از امور مهم و ضروری دانست و بیان داشت: در شهرداری دالکی توجه و تاکید خاصی بر این مسئله وجود دارد و تلاش بسیاری برای تحقق این امر مهم صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: لایروبی بستر دره خضر از اقداماتی است که در ماه‌های گذشته به طور کامل توسط شهرداری دالکی صورت پذیرفته و به نحو احسن شاهد اجرای این پروژه بوده‌ایم.
این مسئول ادامه داد: دفع آب‌های سطحی از مسائل مهمی است که مانع رکود آب در سطح خیابان‌ها و معابر شهر می‌شود و به توسعه زیرساخت‌های شهری کمک فراوانی می‌کند و در شهرداری دالکی با توجه خاصی که بر این مسئله داشته‌ایم اقداماتی ارزشمند صورت پذیرفته است.
شهردار دالکی ابراز داشت: احداث کانال دفع آب‌های سطحی از راهکارهای مبارزه با رکود آب‌های سطحی در سطح شهر است در سال‌های اخیر با تلاش و حساسیت خاص مسئولان شهرداری دالکی شاهد تلاش در راستای احداث کانال دفع آب‌های سطحی بوده‌ایم.
حسن‌پور خاطر نشان کرد: خدمتگزاری به مردم و جلب رضایت ایشان از مهم‌ترین مسائل در مسئولیت است و تمام توان و تلاش خود را برای خدمت به مردم فهیم شهر دالکی و جلب رضایت ایشان به کار خواهم گرفت و از هیچ اقدامی در این راستا فروگذار نخواهم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد