ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

فروش محصولات خرما در 275 غرفه در مبادی ورودی شهرهای دشتستان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان عصر امروز در نشست با خبرنگاران در دشتستان اظهار داشت: فروش محصولات تولیدی کشاورزان دشتستان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ایشان است و در سال‌های اخیر با همت مسئولان شهرستان دشتستان اقدامات بسیار خوبی برای بهبود بازار فروش محصولات تولیدی کشاورزان انجام شده است.

حسین قیصری تاکید کرد: توریست‌پذیری از مسائل مهم در بهبود بازار محصولات کشاورزی است و از مسئولان شهرستان دشتستان می‌خواهیم تلاش خود را برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریست‌پذیری شهرستان دشتستان در سال‌های جاری به کار گیرند.
قیصری بیان داشت: در نوروز 91 استقبال گردشگران و مسافران نوروزی از صنایع کشاورزی شهرستان دشتستان بی‌نظیر بود و برای تفریح و سرگرمی و تهیه سوغات مسافرت از مزارع، باغات، نمایشگاه‌ها و فروشکاه‌های محصولات کشاورزی شهرستان دشتستان بازدید کردند.
وی در همین رابطه ادامه داد: فروش خرما و محصولات تولیدی کشاورزان دشتستان در نوروز 91 درآمد بالغ بر 6.6 میلیارد ریال نصیب کشاورزان دشتستانی کرد که رقمی قابل توجه است.
این مسئول ابراز داشت: عرضه خرما و شیره آن توسط 275 غرفه در ورودی شهرهای دالکی، آبپخش، شبانکاره و برازجان و غرفه‌های نمایشگاه‌های بهاره دشتستان از اقدامات مهمی است که در دو دهه اول فروردین‌ماه صورت گرفته است.
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: فروش صنایع دستی نخیلات نظیر کلاه، زنبیل، بادبزن و تویزه و ... در 50 غرفه در نمایشگاه بهاره شهر دالکی صورت گرفته است.
قیصری در رابطه با وضعیت درآمدی غرفه‌های فروش صنایع دستی درخت نخل شهرستان دشتستان اذعان داشت: این غرفه‌ها به طور متوسط روزانه 800 هزار ریال ازمحل فروش این صنایع دستی درآمد کسب کرده‌اند.
وی تصریح کرد: خرما و شیره آن با قیمت هر کیلوگرم 12 هزار ریال، خرمای زاهدی 13 هزار ریال و پنیر نخل 100 هزار ریال به فروش رسیده است.
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان گفت: شهرستان دشتستان با تولید سالانه بیش از 100 هزار تن خرما قطب تولید این محصول در کشور و استان بوشهر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد