ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

باید برای درخشش استعدادهای فرهنگی دشتستان تلاش کنیم

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش فرماندار دشتستان عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان اظهار داشت: حضور پرشکوه مردم دشتستان در صحنه‌های مختلف، کاهش 34 درصدی جرایم و احساس امنیت پایدار در سطح شهرستان نشان از رشد و بالندگی فرهنگی مردم شهرستان دشتستان دارد.

غلامحسین خسروی خاطرنشان کرد: تاثیر رشد و توسعه زیرساخت‌ها و فضاهای فرهنگی و مذهبی در کاهش جرم و ناامنی در شهرستان دشتستان مشهود است.
خسروی بیان داشت: رویکرد دولت‌های نهم و دهم رویکردی فرهنگی بوده و شاهد توسعه فعالیت‌های فرهنگی و فضاهای فرهنگی در سراسر کشور بوده‌ایم.
وی در همین راستا ادامه داد: در سال گذشته شاهد اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبارات فرهنگی در شهرستان دشتستان بوده‌ایم و با بررسی‌های صورت گرفته تمامی این اعتبارات به طور کامل اختصاص یافته است.
این مسئول اضافه کرد: توجه به اهداف و رویکرد‌های اساسی دولت و تلاش برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم از مسائل مهمی است که تمامی مسئولان در تمامی جایگاه‌ها و مقام‌ها باید به آن توجهی ویژه داشته باشند.
فرماندار دشتستان ابراز داشت: در شهرستان دشتستان ‌استعداد بسیار بالایی در حوزه‌های فرهنگی و هنری وجود دارد و با توسعه فضاهای فرهنگی می‌توان زمینه‌ساز درخشش ظرفیت‌های هنری این شهرستان شد.
خسروی نقش فعالیت روحانیون در حوزه‌های فرهنگی را غیر قابل انکار دانست و عنوان کرد: فعالیت‌های روحانیون و طلاب در گسترش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی شهرستان دشتستان نقشی اساسی داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد