ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

فعالیت فرهنگی و دینی 250 طلبه در شهرستان دشتستان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، امام جمعه برازجان عصر امروز در شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان اظهار داشت: در شهرستان دشتستان پتانسیل‌های بالایی در زمینه انجام امور فرهنگی وجود دارد و تلاش خود را برای بهره‌برداری مطلوب از این ظرفیت‌ها می‌کنیم.

حجت‌الاسلام حسن مصلح افزود: دشتستان دارای شش امام جمعه، 250 طلبه و30 خانه عالم و فعالین زیادی در حوزه فرهنگ دینی و قرانی است که توان فرهنگی شهرستان دشتستان را به حد بالایی رسانده‌اند.
مصلح خدمات دولت در حوزه‌های فرهنگی را مطلوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: در چند سال اخیر دولت خدمتگزار توجه زیادی به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی داشته طوری که در سال 90 احداث چهار مجتمع بزرگ فرهنگی، دینی در سطح شهرستان دشتستان در دستور کار قرار گرفت.
امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: استقرار امام جمعه در دو بخش ارم و بوشکان از خواسته‌های مردم این بخش و مسئولان شهرستان دشتستان است و مردم این بخش‌ها در حال حاضر مجبورند برای شرکت در نمازجمعه به مرکز شهرستان مراجعه کنند و این مسیری طولانی را بر ایشان متحمل می‌شود.
مصلح تخصیص اعتبار برای توسعه جایگاه‌های نماز جمعه شهرستان دشتستان را از نیازهای مهم این شهرستان ارزیابی کرد و بیان داشت: از مسئولان شهرستانی و استانی انتظار داریم به این مسئله توجهی خاص داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد