ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ظرف یک ماه آتی:دریچه‌های هیدرولیکی کانال آبیاری دشتی نصب می‌شوند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر شنبه‌شب در نشست با بخشدار آبپخش و نمایندگان باغداران این بخش اظهار داشت: آبیاری یکی از مهم‌ترین مسائل در کشاورزی است و زمینه‌ساز افزایش کمی و کیفی تولیدات کشاورزی می‌شود.

سید مهدی موسوی خاطرنشان کرد: هماهنگی مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش در سال گذشته زمینه‌ساز انجام هرچه بهتر آبیاری در نخیلات این منطقه شد و از زحمات بخشدار محترم آبپخش تشکر می‌کنیم.
موسوی به نقش مهم نمایندگان باغداران در بهبود شرایط آبیاری ادامه داد: نمایندگان باغداران از مهم‌ترین همکاران شرکت بهره‌برداری از شبکه‌‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر هستند و از ایشان می‌خواهیم در مراحل آبیاری همواره ما را به نحو احسن یاری کنند.
وی اضافه کرد: احداث کانال آبیاری بتنی دشتی اسماعیل‌خانی در شبکه آبیاری آبپخش از مسائل مهمی است که با تلاش مسئولان شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر و شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان بوشهر با اعتبار بالغ بر 41 میلیارد ریال احداث شده است تاثیر بسزایی در افزایش راندمان و سرعت آبیاری نخیلات این منطقه دارد.
این مسئول بیان داشت: نصب دریچه‌های هیدرولیکی آخرین مرحله در راستای بهره‌برداری نهایی از کانال آبیاری دشتی اسماعیل‌خانی است و با تامین اعتبار کافی برای نصب دریچه‌های هیدرولیکی تا یک ماه آینده شاهد نصب دریچه‌‌های هیدرولیکی این کانال خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر عنوان کرد: در سال جاری تمام توان خود را برای توسعه مطلوب زیرساخت‌های کشاورزی و آبیاری بخش آبپخش به کار خواهیم گرفت و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نخواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد