ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

افتتاح دانشگاه علمی کاربردی شبانکاره با پذیرش 90 دانشجو

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش رئیس دانشگاه علمی کاربردی شبانکاره بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح این دانشگاه اظهار داشت: این دانشگاه علمی کاربردی در واقع نخستین شعبه دانشگاه علمی کاربردی در بخش‌های استان بوشهر است که در بخش شبانکاره راه‌اندازی شده است.
عزیزالله ندری افزود: از همه امکانات و توان موجود برای افزایش کیفیت دانشگاه استفاده می‌کنیم و امیدوار هستیم همه مسئولان منطقه نیز کمک کنند.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی شبانکاره با اشاره به تلاش‌های همه‌جانبه مسئولان برای افتتاح این شعبه دانشگاه خاطرنشان کرد: هم اکنون این دانشگاه با 90 دانشجو در دو رشته حسابداری و مدیریت کسب و کار آغاز به کار کرده است.
ندری تصریح کرد: رایزنی‌های لازم انجام شده و امیدواریم این دانشگاه در سال تحصیلی آینده در رشته‌های بیشتری دانشجو بپذیرد.
بخشدار شبانکاره نیز اظهار داشت: گسترش مراکز علمی و دانشگاهی امری مهم در توسعه‌یافتگی است و امیدوار هستیم شاهد رشد و توسعه بیش از پیش شبانکاره باشیم.
مختار چترسنجی افزود: شبانکاره دارای پیشینه درخشانی در علم و ادب است و استعدادهای درخشانی دارد که امیدوار هستیم از طریق این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های فعال در شبانکاره روز به روز پیشرفت بیشتری را شاهد باشیم.
وی یادآور شد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی نامگذاری شده باید فرهنگ‌سازی لازم در این عرصه انجام شود تا به رشد و شکوفایی برسیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد