ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

هزینه 75 میلیارد ریال برای عمران روستاهای استان بوشهر

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش، مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهر بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح چند طرح روستایی در دشتستان اظهار داشت: در دولت نهم و دهم سرعت و کیفیت خدمات‌رسانی به روستاها بیشتر و بهتر شده و این امر رضایت خاطر مردم را فراهم کرده است.

حسین عالی‌نژاد افزود: در سطح استان بوشهر نیز اقدامات مهم و ارزنده‌ای در عمران و آبادانی روستاها انجام گرفته و امیدوار هستیم که در سال جاری این روند با شتاب بیشتری تداوم یابد.
عالی‌نژاد  خاطرنشان کرد: در نوروز امسال در 260 روستای استان شاهد برپایی برنامه‌های ویژه نوروز بودیم که مهمانان نوروزی استقبال خوبی از این برنامه‌ها داشتند.
عالی‌نژاد تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، گشت دریایی، پیست موتورسواری و برنامه‌های محلی و بومی در ایام تعطیلات در روستاهای گردشگری استان بوشهر انجام شد.
وی در ادامه از افتتاح 82 دهیاری در استان بوشهر خبر داد و گفت: طی دو سال گذشته 82ساختمان دهیاری در استان بوشهر در دست ساخت و یا افتتاح شده است.
عالی‌نژاد بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سه ماهه نخست امسال نیز عملیات ساخت 14 ساختمان دهیاری آغاز خواهد شد.
مدیرکل امور روستایی استان بوشهر از هزینه 75 میلیارد ریال برای عمران روستاهای استان بوشهر خبر داد و افزود: در سال گذشته بیش از 75 میلیارد ریال اعتبارات روستایی برای عمران و آبادانی روستاها هزینه شد.
عالی‌پور اذعان داشت: این اعتبارات در زمینه طرح‌های هادی روستایی، بوستان روستایی و پارک، خرید خودرو زباله و احداث ساختمان‌های دهیاری هزینه شده است.
وی تصریح کرد: باید دست به دست هم دهیم و برای توسعه و رونق روستاها تلاش کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد