ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

افتتاح 2 پروژه روستایی در پشت‌پر با 7.5 میلیارد ریال اعتبار

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش، فرماندار دشتستان بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح این 2 طرح اظهار داشت: خدمت به مردم مناطق محروم ارزش والایی دارد و مسئولان باید در این عرصه اهتمام ورزند.

غلامحسین خسروی با اشاره به افتتاح مدرسه روستای پشت‌پر افزود: مدرسه ابتدایی پنج کلاسه شبانه‌روزی شهید مفتح پشت‌پر در زمینی به مساحت چهارهزار متربع با زیربنای 400 مترمربع و امکانات رفاهی، آموزشی و بهداشتی با اعتباری پنج میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.
وی اضافه کرد: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و دانش‌آموزان امروز در واقع سرمایه‌های بزرگ آینده هستند که باید با تربیت صحیح این عزیزان راه را برای پیشرفت کشور هموار کنیم.
خسروی یادآور شد: عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون تلاش آزادمردان و شیرزنانی است که با کسب مدارج علمی و خودسازی توانسه‌اند در مقابل جهان کفر و استکبار و نفاق قدعلم کنند و تاثیر بسزایی در معادلات بین‌المللی بگذارند.
وی بیان کرد: عشایر منطقه پشت‌پر نقش مهمی در تولیدات کشاورزی استان و شهرستان دارند و باید با افزایش امکانات رفاهی برای این مردم، موجبات پیشرفت بیشتر را فراهم کنیم.
فرماندار دشتستان از تخصیص 177 میلیون تومان برای مرمت آب روستای پشت‌پر خبر داد و افزود: تمام تلاش خود را برای رفاه مردم منطقه به کار می‌بندیم.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نیز در مراسم افتتاحیه این واحد آموزشی اظهار داشت: عملیات ساخت و ساز این واحد آموزشی از اوایل سال 89 آغاز شده و خوشبختانه با سرعت بسیار خوبی احداث و امروز شاهد بهره‌برداری از آن هستیم.
عباسعلی اسدی افزود: این مدرسه شامل 5 کلاس درس است که در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع و زیر بنای 700 متر  مربع احداث شده است. 
رئیس آموزش و پرورش دشتستان خاطرنشان کرد: کل اعتبارات هزینه شده برای احداث و تجیهز این آموزشگاه بیش از 500 میلیون تومان بوده که از محل اعتبارات استانی و با مشارکت اداره کل نوسازی استان تامین شده است.
همچنین ساختمان دهیاری روستای پشت‌پر نیز با اعتبار دو میلیارد و 500 میلیون ریال با زیربنای 65 مترمربع افتتاح شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد