ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

استقرار ایستگاه رایگان سنجش سلامت در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

رئیس مرکز بهداشت و درمان بخش آبپخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای‌آبپخش اظهار داشت: بهداشت جهانی هر ساله براساس نیازی که در اقصی نقاط جهان احساس می‌کند شعاری را برای هفته سلامت مطرح می‌کند که امسال به علت سرعت پیری و افزایش نرخ آن به عنوان سالمندی و سلامت نام‌گذاری شده است.عبدالحسین رستمی تصریح کرد: پیشرفت‌های علمی و تکنولوژی سبب شده تا موانع کاهش طول عمر انسان برطرف و سلامتی و امید به زندگی در بشر افزایش یابد.
رستمی سن پیری را نعمتی عظیم دانست و اذعان داشت: سالمندی در فرهنگ ایرانی اسلامی از جایگاه رفیع و بالایی برخوردار است و تمامی مردم به صورت ذاتی خدمت و احترام به افراد سالمند و مسن را وظیفه خود می‌دانند.
وی اضافه کرد: سالمندی همانند مسافرت است و همانگونه که افراد وقتی به مسافرت می‌روند نکات خاصی را برای سلامتی هرچه بهتر خود رعایت می‌کنند باید در سنین پیری نیز به نکات بهداشتی خاص توجه داشته باشند.
این مسئول بیان داشت: رسیدن به سالمندی نیازمند تغذیه سالم، فعالیت بدنی مناسب و ورزش، پرهیز از اقداماتی که سلامتی را خطر می‌اندازد، پیشگیری از سوانح، دوری از دخانیات و جلوگیری از رفتارهای مخاطره‌آمیز است.
رستمی افزود: ارائه خدمات به طور مطلوب برای رضایت شهروندان و اهالی بخش آبپخش مورد توجه مسئولان مرکز بهداشت و درمان این بخش بوده و از تمامی توان، امکانات و نیروی انسانی در این راستا بهره برده‌ایم.
وی در همین راستا ادامه داد: برگزاری ایستگاه سنجش سلامت به مناسبت هفته بهداشت در آبپخش از اقدامات مهمی است که در این بخش انجام شده و از شهروندان آبپخشی دعوت می‌کنیم از خدمات این ایستگاه بهره‌مند شوند.
رئیس مرکز بهداشت و درمان آبپخش با اشاره بر اینکه این ایستگاه سنجش سلامت مختص همه مقاطع سنی است بیان داشت: این ایستگاه از ابتدای هفته بهداشت فعالیت خود را آغاز کرده و تا پایان هفته بهداشت به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد