ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

آبپخش بیش از 1700 سالمند دارد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، بخشدار آبپخش صبح امروز به مناسبت هفته بهداشت در جمع کارکنان و پرسنل اداره آموزش و پرورش آبپخش اظهار داشت: هفته سلامت فرصت مناسبی برای قدردانی از زحمات تلاشگران عرصه سلامت در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمانی است.

احمد خرم‌روز عنوان کرد: سلامت در دین مبین اسلام دارای اهمیت بالایی است و تلاش برای داشتن جامعه‌ای سالم و به دور از هرگونه بیماری و کسلی از وظایف همگان است.
خرم‌روز نقش تغذیه در سلامت افراد را نقشی اساسی دانست و بیان داشت: تغذیه مناسب و سالم در سلامتی انسان و طول عمر آن نقشی بسیار مهم دارد.
وی در همین راستا اضافه کرد: سلامتی و عمر دو نعمت گران‌بهایی است که خداوند به انسان ارزانی کرده و انسان نیز باید بکوشد تا با استفاده از نعمت عمر به سلامتی به پیری برسد.
این مسئول اذعان داشت: سالمندان و افراد مسن در کشور از جایگاه رفیع و منزلت ویژه‌ای برخوردارند و تمامی مسئولان باید توجه خاصی برای خدمت به سالمندان و حل مشکلات ایشان داشته باشند.
بخشدار آبپخش تاکید کرد: کودکان و نوجوانان و سایر اقشار باید ضمن تکریم افراد کهنسال از تجارب آنان نیز حداکثر استفاده و بهره را ببرند.
خرم‌روز با تاکید بر اهمیت نگرش صحیح بر مسئله بهداشت در جامعه گفت: سلامت نیازمند نگاهی ژرف و عمیق است و ابعاد آن را باید با نگرشی کارشناسانه به جامعه معرفی کرد.
بخشدار آبپخش با بیان اینکه آبپخش بیش از یک‌هزار و 700 سالمند دارد افزود: خدمات رسانی به سالمندان و جلب رضایت خاطر این قشر از مهم ترین وظایف مسئولان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد