ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

بسیاری از دستورات اسلام در راستای تامین سلامت و رفاه انسان است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای آبپخش، امام جمعه آبپخش صبح امروز در بازدید از مدارس آبپخش به مناسبت هفته بهداشت اظهار داشت: دین مبین اسلامی دینی جامع و کامل است و به تمامی ابعاد زندگی انسان اندیشیده و هیچ چیزی را از قلم نینداخته است.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی خاطرنشان کرد: مسئله بهداشت یکی از مهم‌ترین مسائل اجتماعی است که تمامی افراد، اقشار و آحاد جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و تمامی مردم از فواید آن بهره‌مند می‌شوند.
رضایی رعایت بهداشت را ضامن سلامت جامعه دانست و بیان داشت: تمامی افراد باید خود را ملزم به رعایت نکات بهداشتی بدانند و از این طریق سلامت خود و سایرین را تامین کنند.
وی حضرت محمد (ص) را الگو و اسوه رعایت بهداشت معرفی کرد و بیان داشت: پیامبر اکرم (ص) همواره بر رعایت بهداشت تاکید داشته‌اند و مسلمانان را به رعایت بهداشت دعوت می‌فرمودند.
امام جمعه آبپخش عنوان کرد: بسیاری از دستورات اسلام در راستای تامین سلامت و رفاه انسان است و در واقع اسلام بیش از سایر ادیان به بهداشت فردی و اجتماعی اهمیت می‌دهد.
رضایی یادآور شد:‌ استفاده از رژیم غذایی سالم و بهره‌گیری از آداب غذایی سالم از مسائل مهمی است که در تامین سلامت افراد تاثیرگذار است.
وی افزود:‌ استفاده از سبزیجات و میوه‌های تازه، رعایت بهداشت در محیط‌های خصوصی و عمومی و رعایت بهداشت دهان و دندان از مهم‌ترین مسائلی است که در ارتقاء سلامتی افراد اثرگذار است.
امام جمعه آبپخش تاکید کرد: فعالیت فرهنگی در تمامی مسائل اجتماعی تاثیرگذار است و با بهره‌گیری از مسائل فرهنگی می‌توان اقدامات ارزنده‌ای در حوزه بهداشت برداشت و مسئولان مربوطه باید توجه به این مهم را مورد توجه قرار دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد