ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

نقش شهروندان در بهبود شاخص‌های بهداشت شهری انکارناپذیر است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

شهردار آبپخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای‌آبپخش اظهار داشت: شهرداری آبپخش در یک سال گذشته به مسائل بهداشتی توجهی خاص داشته و اقدامات بسیار گسترده‌ای در این راستا انجام داده است.

سید محمود موسوی افزود: جمع‌آوری زباله‌های شهری از مسائل مهمی است که در وضعیت بهداشتی شهر آبپخش تاثیرگذار است و شهرداری آبپخش با برنامه‌ریزی‌های مدون زمینه را برای بهبود شاخصه‌های بهداشتی این شهر فراهم آورده است.
شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: توجه به نحوه دفن زباله‌های شهری از مسائل مهمی است که همواره مورد تاکید شهروندان و مسئولان آبپخشی بوده و شهرداری آبپخش با بهره‌گیری از نظرات کارشناسی و مشاوره‌های انجام شده تلاش خود را برای انجام هرچه بهتر فرآیند دفن زباله‌های شهری به کار گرفته است.
موسوی در همین راستا بیان داشت: نصب 100 سطل زباله در سطح شهر و خیابان اصلی از اقدامات مهم شهرداری آبپخش است که با استقبال بسیار خوب شهروندان آبپخشی مواجه شده است.
این مسئول تاکید کرد: مسئله بهداشت شهری یکی از مسائلی است که تمامی شهروندان و اقشار جامعه باید به آن توجه داشته باشند و زمینه را برای بهداشت شهری مطلوب فراهم کنند.
شهردار آبپخش با اشاره بر نقش انکار ناپذیر شهروندان در بهبود شاخصه‌های بهداشت شهری متذکر شد: اگر تمامی شهروندان تلاش خود را برای رعایت مسائل بهداشتی در محیط اجتماعی و سطح شهر به کار گیرند فعالیت نیروهای خدماتی شهرداری تا حدودی کاهش می‌یابد و با کیفیت بالاتری می‌توانند به مسائل بهداشت شهری رسیدگی کنند.
موسوی ادامه داد: تمامی شهروندان آبپخشی همیاران شهرداری هستند و از ایشان انتظار داریم با رعایت مسائل شهرنشینی زمینه را برای فعالیت گسترده شهرداری در حوزه‌های عمرانی فراهم آورند.
وی بوستان خضراء آبپخش را یکی از مهم‌ترین نقاط گردشگری بخش آبپخش و شهرستان دشتستان دانست بیان داشت: شهرداری آبپخش همواره بر بهداشت این مرکز تفریحی و گردشگری توجهی خاص داشته و شاهد بازدید مکرر پرسنل شهرداری آبپخش از وضعیت بهداشتی این بوستان بوده‌ایم.
این مسئول با اشاره بر آنکه در ایام نوروز شاهد بازدید بیش از هزاران گردشگر نوروزی از بوستان خضراء آبپخش بوده‌ایم عنوان کرد: با نظارت‌های مستمر مرکز بهداشت و درمان شهر آبپخش و تذکرات به موقع ایشان توانسته‌ایم شرایط بهداشتی بسیار خوبی در پارک خضراء حاکم کنیم.
شهردار آبپخش با تشکر از مدیریت مرکز بهداشت و درمان بخش آبپخش خاطرنشان کرد: حضور فعال و مستمر و تلاش‌های بی‌وقفه مدیریت و پرسنل این مرکز در راستای بهبود و ارتقای وضعیت بهداشتی بخش بوده و هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد