ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

7 هزار پرونده اراضی دشتستان در منابع طبیعی تشکیل شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش،معاون منابع طبیعی شهرستان دشتستان دوشنبه‌شب در نشست با اعضای شورای اداری بخش آبپخش اظهار داشت: تلاش برای احقاق حقوق مردم و صیانت از حقوق ایشان از رویکردهای مهمی است که منابع طبیعی شهرستان دشتستان در سال‌های اخیر با تمام توان در این راستا گام برداشته است.
مهدی منصوریان خاطرنشان کرد: رفع مشکل اراضی ملی و منابع طبیعی مردم آبپخش یکی از مسائلی است که مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش در دوسال گذشته پیگیری‌های فراوانی در این زمینه انجام داده‌اند و اداره منابع طبیعی شهرستان دشتستان همواره همراه و همگام با مسئولین این بخش برای رفع این مشکل تلاش کرده است.
منصوریان ادامه داد: دریافت تقاضا و تشکیل پرونده به منظور بررسی و رفع مشکل از افرادی که سند مالکیت زمین‌های منابع طبیعی در شهرستان دشتستان را دارند یکی از اقداماتی است که توسط اداره منابع طبیعی شهرستان دشتستان صورت پذیرفته و در این مرحله شاهد جمع‌آوری هفت هزار پرونده در شهرستان دشتستان بوده‌ایم.
وی با اشاره بر اینکه سه هزار پرونده از موارد جمع‌آوری شده مربوط به بخش آبپخش است، اضافه کرد: بسیاری از افراد متقاضی، هنگام تشکیل پرونده مدارک مربوطه را به صورت ناقص به کارشناس اداره منابع طبیعی تحویل داده‌اند که این امر سبب تاخیر در بررسی‌های مربوطه شده است.
این مسئول بیان داشت: به منظور رفع مشکل توسط اداره منابع طبیعی شهرستان دشتستان شاهد تهیه نامه‌هایی به منظور ارائه مدارک کامل توسط افراد متقاضی بوده‌ایم که با همکاری شوراهای اسلامی شهرها و روستاها برای رفع مشکل میان متاقضایان توزیع خواهیم کرد.
معاون اداره منابع طبیعی شهرستان دشتستان تصریح کرد: در سال‌های گذشته زمین‌های شهر آبپخش به زمین شهری انتقال داده شده و متولی آن مسکن و شهرسازی است.
منصوریان با بیان اینکه با تلاش کارشناسان منابع طبیعی شهرستان دشتستان بررسی پرونده‌ها پیشرفت بسیار خوبی داشته است، بیان داشت: در زمینه حل مشکل زمین روستاهای بخش آبپخش، درصد بالایی از پرونده‌های روستای بنار آزادگان بررسی شده و با همت و تلاش کارشناسان مربوطه در آینده نزدیک به پایان خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد