ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

نمایشگاه دائمی صنایع دستی دشتستان راه‌اندازی شود

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش فرماندار دشتستان در نخستین جسله شورای هماهنگی صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در شهرستان دشتستان گفت: نمایشگاه دائمی صنایع دستی دشتستان راه‌اندازی شود.

غلام‌حسین خسروی اظهار داشت: دشتستان قابلیت بالایی در صنعت و معدن دارد و در سال تولید ملی باید از تولیدکنندگان و صنایع شهرستان حمایت کنیم.

فرماندار دشتستان با اشاره به لزوم اجرای پتروشیمی دشتستان افزود: اجرایی شدن مصوبات سفر در شهرستان دشتستان یکی از خواسته‌های مهم ما در این شهرستان در حوزه معادن و صنعت و خدمات است که مهم‌ترین این طرح‌ها پتروشیمی دشتستان است.
خسروی در ادامه بر لزوم تقویت صنایع بسته‌بندی خرما تاکید کرد و یادآور شد: دشتستان بزرگ‌ترین تولیدکننده خرما در سطح استان است و بدون تردید تقویت و تجهیز صنایع بسته‌بندی خرما گامی بزرگ در حمایت از باغداران و تولیدکنندگان این محصول است.
وی اضافه کرد: دشتستان در صنایع دستی جایگاه ویژه‌ای دارد و امیدوار هستیم با حمایت مسئولان صنعت، معدن و تجارت استان شاهد بهبود وضعیت صنایع دستی دشتستان باشیم.
فرماندار دشتستان گفت: پیشنهاد راه‌اندازی نمایشگاه دائمی صنایع دستی دشتستان را ارائه داده‌ایم که با همکاری مسئولان صنعت و معدن استان این امر محقق می‌شود.
خسروی در بخش دیگر با تاکید بر لزوم ساماندهی توزیع سیمان در دشتستان افزود: توزیع سیمان در شهرستان باید عادلانه باشد و یک هماهنگی بین مجموعه انجمن صنفی رانندگان و سازمان حمل و نقل صورت گیرد و شبکه توزیع در مجرای قانونی خود مدیریت و ساماندهی لازم را به عمل آورد.
وی اضافه کرد: مجموعه صنعت و معدن و تجارت با همکاری سازمان حمل و نقل استان بوشهر بر نحوه و چرخه توزیع سیمان نظارت جدی داشته باشند.
فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: در دولت نهم و دهم شاهد حمایت جدی از بخش صنعت و معدن در دشتستان هستیم که امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد