ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

500 سالمند در آبپخش پیاده‌روی کردند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

 به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، بخشدار آبپخش در همایش پیاده روی سالمندان آبپخش اظهار داشت: سالمندان و بازنشستگان در جوامع انسانی کانون تجربه و معرفت هستند و نسل جوان و آینده‌ساز جامعه باید با تمام وجود از تجربیات این گنجینه‌های ارزشمند بهره برد.

احمد خرم‌روز خاطرنشان کرد: جمعیت فعلی ایران اسلامی جمعیتی جوان است و باید از تجربیات و دانسته‌های سالمندان و بازنشستگان در انجام کارها و برنامه‌های مختلف استفاده کنیم و با بهره‌گیری از تجربیات نسل گذشته کارها را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.
وی گفت: توجه به سلامت جسمانی و سلامت روانی سالمندان در جوامع انسانی از مسائل مهمی است که مسئولان باید بر آن توجهی خاص داشته باشند.
خرم‌روز با اشاره به جمعیت سالمندان جهان بیان داشت: هم اکنون جمعیت سالمندان جهان قریب به 850 میلیون نفر است و در این میان ایران از لحاظ سرمایه نیروی انسانی و نیروی کار کشوری جوان و توانمند شناخته می‌شود و باید حداکثر استفاده و بهره‌برداری را از ثروت‌های کشور داشته باشیم.
وی با اشاره به پیش‌بینی‌های ساختار جمعیتی اضافه کرد: پیش‌بینی‌های ساختار جمعیتی حاکی از آن است که تا 20 سال آینده قریب به 30 درصد از جمعیت ایران اسلامی را اقشار سالمند شامل می‌شوند و لذا برنامه‌ریزی‌های کارآمد برای بهره‌وری از پتانسیل نیروی انسانی به منظور پیشرفت و توسعه علمی و صنعتی کشور از ضروریات ایران اسلامی است.
این مسئول ادامه داد: سال 1391 را رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" مزین کرده‌اند و در این سال باید با حمایت از نیروی کار زمینه را برای تحقق این امر مهم که پیشرفت و ترقی ایران اسلامی را به دنبال دارد به کار گیریم.
بخشدار آبپخش ابراز داشت: مسئولان بخش آبپخش در دوسال گذشته توجهی خاص به سالمندان این بخش داشته‌اند و با همکاری و تلاش شهرداری آبپخش در مرکز بخش خدمات گسترده‌ای به سالمندان ارائه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد