ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ایجاد 10 هکتار فضای سبز در شهر آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش شهردار آبپخش در همایش پیاده‌روی سالمندان و بازنشستگان شهر آبپخش اظهار داشت: خدمت به تمامی اقشار و آحاد جامعه و توجه به نیازهای ایشان از مسائل مهمی است که شهرداری آبپخش با حساسیت خاص آن را دنبال می‌کند.
آبپخش، سید محمود موسوی عنوان کرد: سالمندان از اقشار ارزشمند و مهم جامعه هستند و نیازهای اجتماعی خاصی دارند که تمامی مسئولان جامعه باید برای رفاه و آسایش هرچه بیشتر ایشان این نیازها را برطرف سازند و از هیچ کوششی در این رابطه نباید دریغ کنند.
موسوی اذعان داشت: شهرداری آبپخش در دوسال گذشته توجه به نیازهای اجتماعی سالمندان و تلاش برای رفع این نیازها را به عنوان یکی از اولویت‌های کاری خود تعیین کرده و از تمامی توان و امکانات در این زمینه بهره برده و رضایت خاطر این قشر را فراهم کرده است.
وی در همین راستا اضافه کرد: فراهم کردن فضای تفریحی سالم یکی از خواسته‌هایی است که سالمندان و بازنشستگان در سال‌های گذشته مکررا از شهرداری آبپخش داشته‌اند و از سال گذشته با پیشنهاد مشاوران امین شهرداری آبپخش اقدامات مطلوبی در این زمینه صورت پذیرفته و در دست اجراست.
این مسئول از ایجاد 10 هکتار فضای سبز در شهر آبپخش خبر داد و بیان داشت: برای ایجاد محیط سالم و آرام به منظور رفاه و آسایش تمامی شهروندان آبپخشی به ویژه قشر سالمندان در سال‌های گذشته شاهد احداث بیش از 10 هکتار فضای سبز در نقاط مختلف شهر آبپخش بوده‌ایم و امید داریم این میزان در آینده گسترش یابد.
شهردار آبپخش عنوان کرد: تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه و گسترش فضای سبز یکی از ضروریات این کار است و با همکاری شورای اسلامی شهر آبپخش که همواره شهرداری را در تمامی امور یاری رسانده‌اند اقدامات بسیار خوبی در این ارتباط انجام داده‌ایم.
موسوی به ایجاد فضای مخصوص سالمندان در شهر آبپخش اشاره کرد و یادآور شد: برخی از این فضاها که شامل فضای سبز مناسب، صندلی و سایه‌بان برای همنشینی سالمندان و بازنشستگان عزیز است به بهره‌برداری رسیده و برخی دیگر نیز در حال اجراست.
شهردار آبپخش تاکید کرد: به تمام شهروندان آبپخشی قول می‌دهیم از هیچ کوششی برای رفاه و آسایش ایشان فروگذار نکنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد