ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

2.2 میلیارد ریال برای شهربازی وحدتیه هزینه شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش شهردار وحدتیه صبح امروز در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش سعدآباد اظهار داشت: توجه به نیازهای شهری وحدتیه از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری در دو سال اخیر بوده و از تمام توان در این راستا بهره برده‌ایم.

عبدالحمید صفایی تصریح کرد: احداث کانال دفع آب‌های سطحی از نیازهای شهری وحدتیه بوده و در سال گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته توانسته‌ایم اقدامات گسترده‌ای در این راستا انجام دهیم و نیازهای شهر در این زمینه را برطرف سازیم.
صفایی با اشاره به اهمیت اجرای طرح کانال دفع آب‌های سطحی بیان داشت: اجرای طرح کانال دفع آب‌های سطحی باعث دفع روان‌آبها از سطح خیابان‌ها و منابع شهری و حفاظت از استحکام منابع شهری می‌شود و این امر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و شهرداری اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده است.
وی در همین راستا اضافه کرد: احداث کانال خیابان شهدا از نیازهای مهم شهری وحدتیه بود و در سال گذشته شاهد اجرای این پروژه به نحو مطلوب بوده‌ایم.
این مسئول با اشاره به ویژگی‌های فنی این کانال متذکر شد: این کانال به طول 350 متر عرض دو متر و ارتفاع احداث شده است.
شهردار وحدتیه اذعان داشت: یکی دیگر از اقدامات شهرداری وحدتیه در سال گذشته احداث دیوار دره تلخ‌آباد به منظور حفاظت از این دره بوده است.
صفایی خاطر نشان کرد: این دیواره به طول 200 متر، عرض 90 متر و ارتفاع 5.5 متر احداث شده و تلاش خود را گرفته‌ایم تا در ساخت این دیواره اصول فنی و مهندسی رعایت شود.
شهردار وحدتیه با اشاره به استقبال مردم از شهربازی وحدتیه بیان داشت: برای احداث شهربازی وحدتیه بیش از 2.2 میلیارد ریال هزینه شده و این شهربازی مورد توجه خانواده‌ها قرار گرفته است.
صفایی گفت: وسایلی چون کشتی 24 نفره، سرسره آبشار به ارتفاع 14 متر و طول 35 متر، تاب زنجیری کودکان، چرخ و فلک 16 متری، استخر توپ فایبرگلاس با سیستم خنک‌کننده و مریگراند در این شهربازی نصب شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد