ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

پروژه خیابان ساحلی سعدآباد اجرایی شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش شهردار سعدآباد صبح امروز در نشست با مسئولان بخش سعدآباد اظهار داشت: پیشرفت عمرانی و توسعه شهر سعدآباد یکی از رویکردها و مسائل مهمی است که در دوسال اخیر مورد توجه مسئولان بوده و مسئولان شهرداری سعدآباد تمام توان خود را در این راستا متمرکز کرده‌اند.

سید جواد مهدی خاطرنشان کرد: توجه به اولویت‌های شهر سعدآباد در اجرای پروژه‌های توسعه عمرانی از مهم‌ترین مسائلی است که شهرداری سعدآباد بر آن توجه داشته و تمام توان خود را برای تحقق این امر مهم به کار گرفته‌ایم.
مهدی بیان داشت: شاخصه‌های جمعیتی، مساحت، قدمت و گستردگی از مسائل مهمی است که در این زمینه مورد توجه بوده و در تمامی پروژه‌های عمرانی این شاخصه‌ها را مورد توجه قرار داده‌ایم.
وی در همین راستا اضافه کرد: اجرای پروژه‌های خیابان‌سازی و توسعه خیابان‌های شهر سعدآباد از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی است که در سال گذشته شاهد آن بوده‌ایم و در سال جاری نیز اجرای این پروژه‌ها را مورد توجه قرار خواهیم داد.
این مسئول از اجرای پروژه خیابان ساحلی شهر سعدآباد خبر داد و ابراز داشت: اجرای پروژه احداث خیابان ساحلی شهر سعدآباد به طول سه کیلومتر از مهم‌ترین پروژه‌های راه‌سازی و خیابان‌سازی شهر سعدآباد است که اجرایی شده است.
شهردار سعدآباد تصریح کرد: فراهم کردن شرایط مطلوب برای اجرای پروژه‌های عمرانی از مسائلی است که شهرداری سعدآباد هنگام اجرای پروژه‌های عمرانی مورد توجه قرار می‌دهد و در اجرای خیابان‌های ساحلی شاهد خرید منازل موجود در مسیر اجرای این پروژه عمرانی بوده‌ایم.
مهدی با اشاره به عرض 30 متری خیابان ساحلی شهر سعدآباد گفت: این خیابان از شاخصه‌ها و ویژگی‌های بالایی برخوردار است و چشم‌انداز زیبا از مهم‌ترین ویژگی‌های این خیابان است.
شهردار سعدآباد اذعان داشت: این خیابان مسیر پنج کیلومتری خیابان اصلی شهر سعدآباد را به سه کیلومتر کاهش می‌دهد و زمینه‌ساز رفاه و آسایش شهروندان سعدآبادی و مسافرانی است که به شهر سعدآباد می‌آیند و از آن عبور می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد