ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

توسعه زیرساخت‌های شهری مهم‌ترین اولویت سعدآباد است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد صبح امروز در نشست با مسئولان بخش سعدآباد اظهار داشت: شورای اسلامی شهر سعدآباد در سال‌های اخیر همواره پیشرفت و توسعه زیرساخت‌های شهری سعدآباد را مورد توجه قرار داده و شهرداری را در این مسیر یاری کرده است.
سید مصطفی حسینی مطلق خاطر نشان کرد: در دو سال گذشته برای توسعه، عمران و آبادانی شهر سعدآباد تلاش‌های بسیار زیادی صورت گرفته و شاهد اجرای بیشترین پروژه‌های عمرانی در این شهر بوده‌ایم.
حسینی‌مطلق اذعان داشت: اجرای پروژه‌های گازرسانی در شهر سعدآباد از پروژه‌های مهمی است که زمینه‌ساز رفاه و آسایش شهروندان است و بسیاری از مشکلات شهروندان را کاهش داده و در یک سال گذشته پیشرفت خوبی را در این زمینه شاهد بوده‌ایم.
وی در همین راستا افزود: اجرای این پروژه همراه با حفاری همراه بوده و به محض اتمام عملیات حفاری در نقاط مختلف شهر سعدآباد شورای اسلامی شهر سعدآباد با همکاری شهرداری سعدآباد اقدام به لکه‌گیری خیابان‌های این شهر کرده است.
این عضو شوای اسلامی شهر سعدآباد بیان داشت: لکه‌گیری خیابان‌ها در کنترل وضعیت ترافیکی و وضعیت ترافیکی شهر سعدآباد نقش گسترده‌ای داشته و عملکرد شهرداری در یک سال گذشته در این راستا رضایت شهروندان این شهر را به دنبال داشته است.
حسینی‌مطلق عنوان کرد: در اجرای پروژه لکه‌گیری خیابان‌های شهر سعدآباد در سال گذشته شاهد لکه‌گیری پنج کیلومتر از خیابان‌ها و معابر عمومی و پرتردد شهر سعدآباد بوده‌ایم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر سعدآباد متذکر شد: شهرداری و شورای اسلامی شهر سعدآباد در دو سال گذشته بیشترین تلاش و تعامل را در راستای عمران و آبادانی شهر سعدآباد داشته و برای خدمت به مردم شریف این شهر از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد