ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه در تمام ادارات دشتستان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای‌آبپخش اظهار داشت: توجه به مسائل فرهنگی یکی از اولویت‌های دولت خدمتگزار است و از تمامی مسئولان انتظار داریم توسعه فرهنگی را در صدر برنامه‌ها داشته باشند و در این مسیر گام بردارند.
علی دهقان خاطرنشان کرد: در شهرستان دشتستان در سال گذشته در راستای ارتقا و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی اقدامات گسترده‌ای صورت گرفت که همگی آنها بیانگر دیدگاه فرهنگی فرماندار محترم این شهرستان است.
دهقان اذعان داشت: یکی از مهم‌ترین مسائل فرهنگی در هر جامعه مسئله کتاب و کتابخوانی است و گسترش این فرهنگ مهم است و نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان در ماه‌های گذشته با رویکردی کاملا جدید و کارا در این عرصه وارد شده است.
وی در همین راستا عنوان کرد: پایین بودن سرانه مطالعه در شهرستان دشتستان یکی از معضلات مهم اجتماعی است که شاهد آن هستیم و رفع این مشکل با تلاش مضاعف نهادهای فرهنگی چون کتابخانه‌های عمومی و تمامی مسئولان امکان پذیر است.
این مسئول ادامه داد: تجهیز کتابخانه‌های ادارات و برقراری روابط متقابل با سایر ادارات و نهادهای شهرستان دشتستان از اولویت‌های این نهاد است و در سال جاری در این راستا اقدامات بسیار خوبی صورت پذیرفته است.
رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان بیان داشت: غنی‌سازی اوقات فراغت بیماران و پرسنل بخش‌های مختلف بیمارستان برازجان با ایجاد کتابخانه‌ در بخش‌های بستری از اقدامات نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان است که با استقبال مسئولان این بیمارستان مواجه شده است.
دهقان با اشاره بر روابط متقابل فی مابین نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان و بیمارستان 17 شهریور برازجان اضافه کرد: تخفیفات ویژه درمانی پرسنل و کارکنان کتابخانه‌های عمومی سراسر شهرستان دشتستان یکی از توافقات و تعاملات فی مابین این نهاد با سایر نهادهای شهرستان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد