ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

خانه عالم و خانه قرآن در میاندشت احداث می‌شود

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، حجت‌الاسلام سید زریر داوودیان بعد از ظهر امروز در بازدید مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش از میاندشت اظهار داشت: مسائل و نیازهای معنوی و مذهبی مردم از مسائل مهمی است که مسئولان در کنار توسعه عمرانی باید مورد توجه خود قرار دهند.

وی افزود: توجه به توسعه فضاهای معنوی و گسترش و توسعه این فضاها زمینه‌ساز جذب جوانان و نوجوانان به فضاهای مذهبی می‌شود و از ایجاد انحرافات اجتماعی در ایشان جلوگیری می‌کند.
داوودیان با اشاره به تلاش مردم روستای میاندشت برای توسعه اماکن مذهبی این روستا خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته اهالی این روستا تلاش‌های گسترده‌ای برایر بهبود وضعیت فضاها و اماکن مذهبی روستای میاندشت داشته‌اند و در این راستا شاهد توسعه، ساخت، آبادانی و تجهیز مساجد این روستا با همیاری‌های مردمی و کمک‌های خیرین بوده‌ایم.
این پژوهشگر علوم دینی اذعان داشت: در روستای میاندشت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی گستردگی خاصی دارد و جوانان، نوجوانان و تمامی آحاد و اقشار جامعه حضوری پررنگ در این برنامه‌ها دارند و از مسئولان می‌خواهیم با توجه به این مسائل در توسعه فضاهای فرهنگی و مذهبی شهرستان دشتستان تلاش خاصی داشته باشند.
داوودیان تصریح کرد: احداث خانه قرآن در روستای میاندشت یکی از خواسته‌های جوانان این روستاست که در سال‌های گذشته پیگیری‌های گسترده‌ای در این زمینه صورت گرفته و از بخشدار محترم می‌خواهیم در برنامه‌های پیشنهادی سال 91 به خانه عالم این روستا نیز توجه داشته باشند.
وی در همین راستا ادامه داد: مردم روستای میاندشت به صورت خودجوش برای احداث خانه عالم در این روستا زمین 900 متری را اهداء کرده‌اند و خواستار ساخت این بنا توسط مسئولان دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌های فرهنگی هستند و به فضل خدا در سال جاری خانه عالم و خانه قرآن در میاندشت احداث می‌شود.
در این آیین تعدادی از مردم میاندشت نیز به بیان مسایل و مشکلات روستا پرداختند و خواستار رفع مشکلات موجود و بویژه مرتفع کردن مشکل زمین‌های کشاورزی در این روستا شدند.
مردم میاندشت همچنین خواستار رفع مشکل بیکاری جوانان روستا شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد