ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تعطیلی زمین‌های کشاورزی جوانان میاندشت را بیکار کرده است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش رئیس شورای اسلامی روستان میاندشت بعد از ظهر امروز در بازدید بخشدار آبپخش و مسئولان دستگاه های اجرایی این بخش از روستای میاندشت اظهار داشت: روستاهای بخش آبپخش مشکلات و نیازهای فراوانی دارند که مسئولان همواره باید تلاش خود را برای رفع این نیازها متمرکز کنند.

امرالله نوشاد عنوان کرد: بازدید و سرکشی مسئولان از روستاها یکی از اساسی‌ترین خواسته‌های اهالی روستاهاست و از مسئولان انتظار داریم در طول سال این امر مهم را مورد توجه خویش قرار دهند.
نوشاد ابراز داشت: میاندشت یکی از قطب‌ها و مناطق مهم کشاورزی بخش آبپخش در تولید صیفی‌جات و غلات است و کمک به توسعه زیرساخت‌های کشاورزی این روستا از دغدغه‌های مهم اهالی روستا و مسائلی است که شورای اسلامی روستا پیگیری‌های مداومی در این راستا انجام داده است.
وی اضافه کرد: جاده جدیدی که در دست احداث است و در حال حاضر شاهد عملیات اجرایی آن در منطقه هستیم خیلی از اراضی و زمین‌های کشاورزی روستای میاندشت را تصرف کرده و تعطیلی مشاغل کشاورزی در بسیاری از نقاط این روستا را به دنبال داشته است.
این مسئول ادامه داد: مشکل منابع طبیعی در زمین‌های روستای میاندشت یکی از مشکلات این روستا در چندسال گذشته است و علی‌رغم وعده‌های مسئولان بر حل این مشکل تا کنون هیچ اقدامی برای رفع آن صورت نگرفته است.
رئیس شورای اسلامی روستای میاندشت بیان داشت: تعطیلی زمین‌های کشاورزی روستای میاندشت سبب بیکاری جوانان این روستا شده که در حرفه کشاورزی فعالیت داشته‌اند و از بخشدار آبپخش می‌خواهیم به جد پیگیر رفع این مشکل اساسی باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد