ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

توسعه مشاغل کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، بخشدار آبپخش بعد از ظهر امروز در بازدید از روستای میاندشت در جمع مسئولان و مردم این روستا اظهار داشت: توجه به پیشرفت و توسعه روستاها از مسائلی است که دولت خدمتگذار در دستور کار خود قرار داده و در سال‌های گذشته تلاش بی وقفه‌ای در این راستا شاهد بوده‌ایم.

احمد خرم‌روز خاطرنشان کرد: آبادانی روستاها و تلاش برای جلب رضایت روستانشینان در سال‌های گذشته در بخش آبپخش به طور جدی دنبال شده و با اجرای طرح‌های هادی در روستاهای بخش اقدامات ارزنده‌ای برای آبادانی روستاها صورت پذیرفته است.
خرم‌روز بیان داشت: توان بالای بخش آبپخش در حوزه کشاورزی در سال‌های اخیر سبب شده که مسئولان در اجرای پروژه‌های کشاورزی توجهی خاص به این بخش داشته باشند و مسئولان بخش آبپخش با شناخت اولویت‌های بخش آبپخش در این ارتباط پیگیری‌های لازم را انجام داده‌اند.
وی در همین راستا اضافه کرد: توسعه مشاغل کشاورزی و ایجاد اشتغال پایدار در آبپخش از مهم‌ترین اولویت‌هاست و مسئولان استان و شهرستان در این زمینه اهتمامی ویژه داشته و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش نیز باید در این راستا نیاز مناطق و حوزه‌های خود را شناسایی و برای برطرف کردن آنها کوشش کنند.
این مسئول ابراز داشت: فرماندار ولایی دشتستان، معاونین ارزشی ایشان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان در رفع مشکلات و مسائل بخش آبپخش همکاری بسیار خوبی داشته‌اند و زمینه رفع تمامی مسائل و مشکلات بخش در یک سال گذشته را فراهم کرده‌اند.
بخشدار آبپخش با اشاره به مشکل اراضی کشاورزی روستای میاندشت تصریح کرد: رفع این مشکل در دستور کار مجموعه بخشداری آبپخش قرار داده و امید داریم در آینده نزدیک با همکاری مسئولان اجرایی شهرستان شاهد رفع این مشکل و دغدغه مردم روستای میاندشت باشیم.
خرم‌روز یادآور شد: دهیاران و شوراهای اسلامی در روستاهای بخش مانند پر و بال بخشداری در رفع مشکلات و مسائل و کمک به توسعه و آبادانی روستاها هستند و از مردم می‌خواهیم برای پیشرفت بیش از پیش بخش آبپخش، مسائل و مشکلات را از طریق مسئولان محلی روستاها به مسئولان بخش انتقال دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد