ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

وهابیت دشمن شیعه و سنی است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

حجت‌الاسلام خداداد رضایی در نشست ستاد فاطمیه بخش آبپخش اظهار داشت: بزرگداشت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) از مسائلی است که تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی، ‌هیئات مذهبی و ... باید به آن توجه خاص داشته باشند.
وی افزود: اظهار ارادت به ائمه اطهار (ع) باید علنی باشد تا مظلومیت خاندان رسالت و ائمه اطهار (ع) بر همگان عیان شود و تمام اقشار و آحاد مردم آن را دریابند.
رضایی با اشاره به فعالیت‌های فرقه وهابیت خاطرنشان کرد: فعالیت فرقه وهابیت و تحرکات آنها علیه تشیع از مسائلی است که بر اهمیت برگزاری مراسمات متعدد با حضور پرشور مردمی در ایام مذهبی می‌افزاید.
امام جمعه آبپخش اذعان کرد: در حال حاضر عناصر وهابیت تبلیغات گسترده‌ای علیه شیعیان تدارک دیده‌اند و روز به روز بر گستره تبلیغات آنها افزوده می‌شود و وهابیت با شیعه و سنی دشمن هستند و برای اسلام خطرناکند.
رضایی با تاکید بر این مطلب گفت: بر شیعیان واجب است برای مقابله با عناصر ضاله وهابیت در مراسم سوگواری ائمه اطهار (ع) حضور فعال داشته باشند.
وی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی تمام عیار برای بانوان سراسر گیتی بودند و بانوان باید در تمام مراحل زندگیشان از ایشان الگو گرفته و اعمال و رفتار ایشان را مورد توجه قرار دهند.
امام جمعه آبپخش بدحجابی را یکی از معضلات جامعه دانست و تاکید کرد: یکی از مسائل و معضلات اجتماعی که در جوامع انسانی شاهد آن هستیم معضل بی‌حجابی است که به یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های مردم و مسئولان تبدیل شده است.
رضایی بیان کرد: اگر تمام بانوان در جامعه از حضرت فاطمه زهره (س) الگوبرداری کنند بسیاری از مسائل و مشکلاتی که شاهد آن هستیم برطرف می‌شود.
امام جمعه آبپخش در ارتباط با مراسم ایام فاطمیه بخش آبپخش یادآور شد: در روز شهادت حضرت فاطمه (س) شاهد برگزاری مراسم عزاداری خیابانی با حضور مردم و مسئولان در شهر آبپخش خواهیم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد