ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

نرخ کرایه تاکسی‌های بین‌شهری آبپخش بی‌دلیل افزایش یافته است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

مصطفی رضایی بعد از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مسئولان بخش آبپخش اظهار داشت: رفاه و آسایش مردم از مهم‌ترین وظایفی است که مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید مورد توجه قرار دهند و در راس امور به آن نگاه کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش روزافزون قیمت اجناس و تورم ایجاد شده در بازار مسئولان دستگاه‌های نظارتی مربوطه باید با تلاش شبانه‌روزی مانع آن شوند که افراد سودجو با افزایش بی‌دلیل قیمت‌ها و استفاده از جو ایجاد شده رفاه و آسایش مردم را خدشه‌دار کنند.

رضایی بیان داشت: هرچه میزان نظارت مسئولان دستگاه‌های اجرایی بر وضعیت بازار بیشتر باشد فشار کمتری به مردم به ویژه اقشار کم‌درآمد وارد خواهد شد.

وی در همین راستا خاطرنشان کرد: نصب اتکت قیمت اجناس در مغازه‌ها و واحدهای تجاری از مسائلی است که همواره مورد تاکید مسئولان بوده ولی متاسفانه در بخش آبپخش شاهد آن هستیم که اکثر فروشگاه‌ها اتکت قیمت اجناس را نصب نکرده‌اند.

این مسئول ادامه داد: در ماه‌های گذشته شورای اسلامی شهر آبپخش پیگیری‌های مکرری در این راستا انجام داده و از مسئولان انتظار داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به رفع آن اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش اذعان داشت: در روزهای اخیر افزایش بی‌رویه و بی علت نرخ کرایه تاکسی‌های بین شهری را شاهد بوده‌ایم که نارضایتی شهروندان آبپخشی به ویژه دانشجویان و کارمندانی که روزانه از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند را در پی داشته است.

رضایی تصریح کرد: در سال گذشته شورای اسلامی شهر آبپخش با پیگیری‌های مکرر از افزایش نرخ کرایه تاکسی تلفنی‌ها جولگیری کرد و از بخشدار آبپخش می‌خواهیم با پیگیری‌های مستمر نرخ کرایه تاکسی‌های بین شهری را به وضعیت قبل بازگرداند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد