ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اجرای طرح "کتاب من" در تمام کتابخانه‌های دشتستان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

علی دهقان عصر امروز در نشست با اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی دشتستان اظهار داشت: توجه به فرامین و منویات مقام معظم رهبری از مسائل مهمی است که مدیران برای پیشرفت و توسعه میهن اسلامی باید مورد توجه قرار دهند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب با درایت و تدبیر خاص همواره بر تمامی مسائل جمهوری اسلامی ایران نظارت و احاطه دارند و با رهنمودهای خود شرایط را برای توسعه میهن اسلامی هموار می‌کنند.

دهقان ابراز داشت: پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب هرساله در‌بر دارنده اساسی‌ترین نیاز کشور است و مسئولان با توجه به ماهیت آن می‌توانند بهترین عملکرد را در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: منویات رهبری مانند نقشه راه و چراغ هدایتی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی است و  توجه به این مسائل در بهبود عملکرد مدیران تاثیری بسزا خواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: در شرایطی که دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی با تهدیدات و تحریم‌های اقتصادی سعی در اخلال در نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند این اقدام حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری در خنثی کردن برنامه‌های دشمنان اثرگذار خواهد بود.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان یادآور شد: " تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" از اساسی‌ترین نیازهای کشور در برهه کنونی است و مسئولان با تلاش برای تحقق این هدف می‌توانند تهدیدها و تحریم‌های دشمنان را به طور کامل خنثی و بی‌اثر کنند.

دهقان اذعان داشت: رهبری در آخرین نشست خود با کتابداران از وضعیت نشر و مطالعه کتاب در میهن اسلامی ابراز گله و ناخشنودی کرده‌اند و این مسئله مسئولیت متولیان فرهنگی در بهبود این وضعیت را سنگین‌تر می‌کند.

وی از اجرای طرح کتاب من در تمام کتابخانه‌های دشتستان خبر داد و گفت: طرح کتاب من در واقع طرحی نوین است و علاقمندان به کتاب می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های دشتستان، کتاب مورد علاقه خود را سفارش دهند که پس از مدت کوتاهی با مکاتبه با مرکز این کتاب در اختیار اعضای کتابخانه‌ها قرار می‌گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد