ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تخصیص 30 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی به شهرداری آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

مصطفی رضایی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی آبپخش اظهار داشت: برگزاری نشست‌های مردمی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش در یک سال گذشته بهترین راهنمای شهرداری در اجرای هرچه بهتر پروژه‌ها بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: در سال گذشته به طور متوسط هر دو ماه یک بار شاهد برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی شهروندان و شورای اسلامی شهر آبپخش بوده‌ایم و این امر در پیشرفت و توسعه شهر آبپخش نقشی مهم داشته است.

رضایی بیان داشت: قصد داریم در سال جاری شاهد تداوم این برنامه‌های ارزشمند باشیم و با تداوم این برنامه‌های ارزشمند زمینه استفاده از نظرات شهروندان را فراهم آوریم.

وی ادامه داد: نظارت دقیق و شبانه‌روزی در روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری آبپخش یکی از مهم‌ترین سیاست‌های سومین دوره شورای اسلامی شهر آبپخش بوده و در این زمینه عملکردی مطلوب داشته‌ایم.

این مسئول عنوان کرد: مطلوبیت اجرای پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های توسعه شهری از مهم‌ترین دستاوردهای بررسی و نظارت شبانه‌روزی شورای اسلامی شهر آبپخش در بازه زمانی پنج سال اخیر بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش ابراز داشت: بیشترین تلاش در راستای تحقق این امر در دوسال گذشته با همکاری مشاوران امین مردمی صورت گرفته است و از تمام توان در این راستا بهره برده‌ایم.

رضایی با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی شهرداری آبپخش در سال جاری بالغ بر 30 میلیارد ریال بوده است عنوان کرد: بر اساس نیازهای شهر آبپخش شاهد اجرای کامل بیش از 20 پروژه مهم و زیرساختی در شهر آبپخش بوده‌ایم و تلاش خود را برای جذب حداکثری اعتبارات بر اساس اولویت‌های موجود به کار می‌گیریم.

وی تاکید کرد: پروژه خیابان انقلاب شهر آبپهش یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهر آبپخش است و در ماه‌های گذشته شاهد ایجاد توقف در این پروژه بوده‌ایم که شکایت و نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد