ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

رشد 100 درصدی فضای سبز آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

سید محمود موسوی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های در دست احداث شهرداری آبپخش اظهار داشت: آبپخش یکی از شهرهای بزرگ شهرستان دشتستان است که از لحاظ ساختار جمعیتی و موقعیت استراتژیک از موقعیتی خاص برخوردار است.

شهردار آبپخش با اشاره به رشد جمعیتی آبپخش خاطرنشان کرد: در سال‌های احیر شاهد رشد بی‌وقفه جمعیتی آبپخش و مهاجرت اهالی روستاهای حومه بخش آبپخش به مرکز این بخش بوده‌ایم و این امر زمینه‌ساز افزایش جمعیت شهر آبپخش شده است.

موسوی تصریح کرد: افزایش جمعیت آبپخش و مهاجرت‌پذیری این شهر سبب ایجاد خیابان‌های جدید و نو در سطح شهر آبپخش شده و در چهار سال گذشته این مساله را به وفور شاهد بوده‌ایم که بحمدالله توانسته‌ایم خدمات ارزنده‌ای به ساکنان این خیابان‌ها ارائه کنیم.

وی اضافه کرد: پیاده‌روسازی و آسفالت این خیابان‌ها از مسائل مهمی است که در یک سال گذشته شاهد آن بوده‌ایم و توانسته‌ایم برگی زرین به کارنامه پرافتخار عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش در دوساله اخیر بیفزاییم.

این مسئول اذعان داشت: از مهم‌ترین پروژه‌های پیاده‌روسازی که در ماه‌های گذشته در شهر آبپخش شاهد آن بودیم پیاده‌روسازی خیابان شهدای شهر آبپخش بوده که از سال‌های گذشته یکی از خواسته‌های مهم شهروندان آبپخشی و ساکنین این خیابان بوده است.

شهردار آبپخش بیان داشت: طول این خیابان بالغ بر یک کیلومتر بوده و شاهد اجرای طرح پیاده‌روسازی در سراسر این خیابان بوده‌ایم و تلاش خود را برای اجرای این طرح به بهترین نحو ممکن به کار گرفته‌ایم.

موسوی ادامه داد: درختکاری و ایجاد فضای سبز در پیاده‌روهای نوساز این خیابان از مسائل مهمی است که شهرداری باید در انجام آن همت داشته باشد و به طور جدی این مساله را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی عنوان کرد: در سال گذشته اقدامات مطلوبی در راستای بهبود وضعیت درختکاری و فضای سبز در خیابان شهدای آبپخش صورت پذیرفته و شاهد غرس بیش از یکصد اصله نهال در این خیابان بوده‌ایم.

شهردار آبپخش از رشد 100 درصدی فضای سبز آبپخش خبر داد و یادآور شد: با توجه به زیست‌بوم گرم و آفتاب سوزانی که در استان بوشهر شاهد آن هستیم، افزایش فضای سبز اهمیت زیادی در تلطیف شهرها دارد و امیدوار هستیم باز هم سرانه فضای سبز آبپخش بهبود یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد