ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

با برنامه‌های فرهنگی آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

مصطفی رضایی صبح امروز در نشست با فعالان فرهنگی و هنری شهر آبپخش اظهار داشت: شورای اسلامی شهر آبپخش به تمامی نیازهای شهر آبپخش توجه داشته و تلاش خود را برای رفع نیازهای شهر در تمامی عرصه‌ها به کار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: توسعه و پیشرفت عمرانی شهر از مسائل حساسی است که تمامی اقشار و آحاد جامعه بر آن توجه دارند و شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش در سال‌‌های اخیر با حساسیت خاص در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام داده‌اند.

رضایی ادامه داد:‌ نباید تمام توان و پتانسیل خود را در عرصه‌های عمرانی به کار گیریم بلکه باید به نیازهای فرهنگی نیز توجه خاص داشته‌ باشیم و این نیازها را برطرف کنیم.

وی افزود: توجه به نیازهای فرهنگی خواست قشر جوان و نوپای جامعه است و شورای اسلامی شهر آبپخش با همکاری شهرداری در سال‌های اخیر توجه خاصی به این مسئله داشته است.

این مسئول ابراز داشت: فعالیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه عمومی شهر آبپخش در یک سال گذشته در زمینه فعالیت‌های فرهنگی قابل توجه بوده و از ایشان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

مسئول کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی آبپخش خاطرنشان کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و جلوگیری از ایجاد انحرافات اجتماعی از مسائلی است که باید در برنامه‌های فرهنگی و هنری مورد توجه قرار دهیم و در واقع می‌توانیم با برنامه‌های فرهنگی آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم.

رضایی تاکید کرد: در شهر و بخش آبپخش توان و استعدادهای هنری نهفته‌ای وجود دارد و کانون‌ها و گروه‌های فرهنگی باید با جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به درخشش استعدادهای هنری و فرهنگی بخش کمک شایانی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: شورای اسلامی شهر آبپخش مانند گذشته همراه و همگام گروه‌های فرهنگی و هنری بوده و در حد توان و اختیارات حمایت‌های گسترده‌ای از این گروه‌ها خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد