ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اجرای 60 هزار مترمربع آسفالت کوچه‌ها و معابر در آبپخش ‌

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

محمد افتخاری شامگاه شنبه در نشست با مدیران شهرداری آبپخش اظهار داشت: همکاری و تعامل شهرداری آبپخش با شورای اسلامی شهر آبپخش در دو سال گذشته بی‌نظیر بوده و این امر در پیشبرد برنامه‌های شهر تاثیری بسزا داشته است.

مسئول کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر آبپخش با اشاره به رویکردهای مهم شورای اسلامی شهر خاطر نشان کرد: صیانت از بیت‌المال و حقوق شهروندان از مهم‌ترین رویکردهایی است که در سایه تعامل مطلوب برقرار شده بین شهرداری و شورای اسلامی شهر شاهد آن بوده‌ایم.

افتخاری با اشاره به گستردگی نیازهای عمرانی شهر آبپخش بیان داشت: در شهر آبپخش نیازهای عمرانی گسترده‌ای وجود دارد که اتمام آن نیازمند تعامل مسئولان و پیگیری‌های گسترده در این راستا است و شورای اسلامی با تمام توان پیگیری‌های لازم در این راستا را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: در جلسات متعددی که شورای اسلامی با شهرداری آبپخش، مدیران مربوطه و مشاوران خود برگزار کرده نیازهای مهم‌ شهری را شناسایی و اولویت‌بندی کرده و در قالب برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی سال 91 پیشنهاد داده است.

این مسئول اضافه کرد: در سال 91 شاهد ارائه بیش از 20 پروژه توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش بوده‌ایم و این پروژه‌ها بالغ بر 35 میلیارد ریال اعتبار لازم دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبپخش آسفالت معابر را از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر آبپخش دانست و ابراز داشت: اجرای طرح‌های آسفالت خیابان‌ها و معابر از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی است که شاهد آن بوده و هستیم و در یک سال گذشته شاهد اجرای بالغ بر 60 هزار مترمربع آسفالت معابر در این شهر بوده‌ایم.

افتخاری خاطر نشان کرد: از شهروندان آبپخشی می‌‌خواهیم همواره شورای اسلامی شهر آبپخش را در انجام هر چه بهتر پروژه‌های عمرانی یاری دهند و مشاوره‌های خود را از ما دریغ نکنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد