ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

کیفیت بخشی به تولیدات کشاورزی در سال تولید ملی ضروری است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

محمد اسماعیل شفیعی بعد از ظهر امروز در نشست بخشدار آبپخش با کارکنان جهادکشاورزی این بخش اظهار داشت: شناخت نیازها و اولویت‌ها از مسائل مهمی است که پیشرفت و توسعه در هر عرصه‌ای را بهبود می‌بخشد و این امر مستلزم تلاش همگانی است.

رئیس جهاد کشاورزی بخش آبپخش عنوان کرد: بخش آبپخش یکی از وسیع‌ترین حوزه‌های کشاورزی شهرستان دشتستان است و با همکاری مسئولان جهاد کشاورزی شهرستان دشتستان و استان بوشهر توانسته‌ایم فعالیت‌های بسیار خوبی بری رونق کشاورزی این بخش انجام دهیم.

شفیعی ادامه داد: تلاش شبانه‌روزی کارکنان جهاد کشاورزی بخش آبپخش و ارتباط تنگاتنگ ایشان با کشاورزان منطقه از رویکردهای مهمی است که پیش رو گرفته‌ایم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از این طریق به پیشرفت و توسعه زیرساخت‌های کشاورزی منطقه کمک کنیم.

وی در همین راستا افزود: کشاورزان در مراحل مختلف، جهاد کشاورزی بخش را از مشکلات کشاورزی و نیازهای این عرصه آگاه کرده‌اند و ما با در اولویت قرار دادن این خواسته‌ها تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی بهتر به کشاورزان منطقه به کار گرفته‌ایم.

این مسئول خواستار همکاری همه جانبه مسئولان بخش آبپخش برای بهبود وضعیت کشاورزی این بخش شد و بیان داشت: درصد بالایی از جمعیت بخش آبپخش را کشاورزان و بهره‌برداران عرصه کشاورزی شامل می‌شوند، از این رو همکاری مسئولان و مدیران بخش را باید برای بهبود بیش از پیش وضعیت کشاورزی بخش آبپخش شاهد باشیم.

رئیس جهاد کشاورزی بخش آبپخش خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی در عرصه‌های مختلف باغداری، کشاورزی و دامداری با بهره‌برداران عرصه‌های کشاورزی در ارتباط است و برنامه‌ریزی خود را برای خدمات‌رسانی حداکثری در تمامی عرصه‌ها مدون کرده‌ایم.

شفیعی با اشاره به نامگذاری سال 91 افزود: در سالی که رهبر معظم انقلاب آنرا به "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" مزین کرده‌اند باید تمام تلاش و توان خود را برای بهبود وضعیت کشاورزی منطقه به کار گیریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد