ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

پوشش بتنی کانال‌های آبیاری آبپخش انجام شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

احمد خرم‌روز بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیریت و کارکنان جهاد کشاورزی آبپخش اظهار داشت: مدیران در هر منطقه باید با توجه به ویژگی‌ها، پتانسیل و ظرفیت‌های موجود آن تلاش خود را در مسیر ترقی و توسعه آن منطقه قرار دهند.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: توجه به این امر سبب بهبود عملکرد مدیران و افزایش راندمان کاری ایشان در کنار رضایت بیشتر مردم می‌شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به این امر توجهی خاص داشته باشند.

خرم‌روز با اشاره به اینکه آبپخش دارای پتانسیل‌های قوی و فراوان در حوزه کشاورزی است، بیان داشت: آبپخش یکی از قطب‌های مهم کشاورزی استان و شهرستان محسوب می‌شود و درصد عظیمی از تولیدات کشاورزی استان بوشهر را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: بهبود وضعیت کشاورزی بخش آبپخش از مسائل مهمی است که در دوسال اخیر مسئولان آبپخش توجهی خاص به آن داشته‌اند و در این راستا توانسته‌ایم اقدامات مطلوبی انجام دهیم که کشاورزان از این اقدامات آگاهی و اطلاع کامل و جامعی دارند.

این مسئول ادامه داد: تلاش‌های مسئولان آبپخش برای بهبود زیرساخت‌های کشاورزی منطقه، 2 عرصه جامع خدمات آبیاری و خدمات جهاد کشاورزی را شامل می‌شود که به حول و قوه الهی در هر دو عرصه توانسته‌ایم عملکرد بسیار خوبی به یادگار بگزاریم.

بخشدار آبپخش در همین راستا اذعان داشت: اجرای طرح پوشش بتنی در کانال‌های آبیاری بخش آبپخش از اقدامات مهمی است که خواست مسئولان و مردم بوده و با همکاری و تلاش مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش و همکاری شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر این خواسته جامه عمل به خود پوشید.

خرم‌روز تصریح کرد: در این راستا در ماه‌های گذشته شاهد کلنگ‌زنی پوشش بتنی کانال آبیاری سید ناصری بخش آبپخش و بهره‌برداری از کانال بتنی دشتی آبپخش بوده‌ایم که با اعتبارات هنگفتی صورت پذیرفته‌اند.

وی گفت: اجرای طرح پوشش بتنی کانال‌های آبیاری باعث بهبود وضعیت آبیاری اراضی کشاورزی و نخیلات می‌شود و از مزایای بتنی کردن کانال‌های انتقال آب می‌توان به انتقال، موجب افزایش راندمان انتقال آب و کاهش دور آبیاری اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد