ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

آبیاری 1.2 میلیون نخل در آبپخش آغاز شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

سید مهدی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای‌آبپخش اظهار داشت: کشاورزی بخش عمده‌ای از فعالیت مردم دشتستان و به ویژه آبپخش را شامل می‌شود و تمامی مسئولان باید دست در دست هم دهند و برای بهبود وضعیت کشاورزی منطقه تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر خاطر نشان کرد: آبیاری یکی از اساسی‌ترین خواسته‌های کشاورزان و باغداران است که در سطح کمی و کیفی محصولات و تولیدات کشاورزی منطقه تاثیری مستقیم دارد و باید توجه خاصی به آن شود.

موسوی اذعان داشت: شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر در دو سال گذشته توجهی خاص را بر این مسئله معطوف کرده و با وجود شرایط خشکسالی که در سال‌های اخیر در استان شاهد آن بوده‌ایم به بهترین نحو خدمات مربوطه را به کشاورزان ارائه کرده است.

وی ادامه داد: نظارت دقیق و مستمر کارکنان شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر و تلاش‌های ایشان از مسائل مهمی است که بهبود وضعیت کشاورزی شهرستان دشتستان و بخش آبپخش را به دنبال داشته است.

این مسئول با اشاره به آغاز نوبت اول آبیاری باغات خرمای بخش آبپخش اضافه کرد: دور اول آبیاری بیش از 1.2 میلیون نخل از باغات خرمای بخش آبپخش آغاز شده و تمام توان و ظرفیت شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر را برای انجام مطلوب‌تر فرآیند آبیاری به کار گرفته‌ایم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر بیان داشت: تمام پرسنل این شرکت و مجموعه شبکه آبیاری بخش آبپخش با آمادگی کامل مشغول ارائه خدمات مطلوب در زمینه آبیاری به باغداران بخش آبپخش هستند و از ایشان می‌خواهیم با ما همکاری متقابل داشته باشند.

موسوی بر پرداخت به موقع آب‌بها توسط کشاورزان تاکید کرد و گفت: کشاورزان منطقه با پرداخت به موقع آب‌بهای نخیلات خود می‌توانند شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهشکی استان بوشهر را در تعمیر و نگهداری از کانال‌های شبکه آبیاری بخش آبپخش یاری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد