ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تمام دستگاه‌های اجرایی در بزرگداشت روز معلم مشارکت می‌کنند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

احمد خرم‌روز بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد گرامی‌داشت هفته معلم در بخش آبپخش اظهار داشت: تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرد تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: تعلیم و تربیت از سنت‌های حسنه الهی است و انسان‌هایی که شغل شریف معلمی که وظیفه تعلیم و تربیت انسان‌ها را بر عهده دارد به آنها سپرده شده باید احساس غرور و سرافرازی کنند و تمام تلاش خود را برای انجام دقیق وظایف خطیر این شغل و منصب به کار گیرند.

خرم‌روز ادامه داد: در سال‌ گذشته و سال جاری معلمان و دبیران آبپخشی درخشش‌های ارزشمندی در استان داشته‌اند و این افتخارات مانند ستاره‌ای درخشان در دید همگان است.

وی در همین راستا اضافه کرد: همه مسئولان سیاسی و فرهنگی باید تلاش کنند که در روز و هفته تاریخی بزرگداشت مقام معلم با برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌های مطلوب و درخور یک رویداد فرهنگی را در طول سال رقم بزنیم.

این مسئول بیان داشت: باید تلاش شود برنامه‌های امسال نسبت به سال گذشته نوین و ستودنی باشد و رضایت خاطر معلمان جامعه و حضور پررنگ ایشان و خانواده‌هایشان در این برنامه‌ها را به دنبال داشته باشد.

بخشدار آبپخش با اشاره بر لزوم حضور تمامی دستگاه‌های اجرایی در هفته بزرگداشت مقام معلم تاکید کرد: از مدیران تمامی دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش می‌خواهیم در برگزاری هر چه بهتر مراسمات هفته معلم حضور پرشور و فعال داشته باشند و در این ایام میزبانی به تمام معنا برای این قشر ارزشی باشند.

خرم‌روز اذعان داشت: نقش و ارزش معلم بر هیچ‌کس پوشیده نیست لذا با توجه به این امر ضروری است مدیران دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی منظمی را برای برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته معلم داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد