ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

برگزاری 75 ویژه‌ برنامه‌های روز معلم در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

محمود انتظامی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد گرامی‌داشت هفته معلم در بخش آبپخش با تبریک هفته معلم اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای بزرگداشت هفته معلم در بخش آبپخش صورت پذیرفته و با تمام توان در این راستا تلاش خواهیم کرد.

رئیس آموزش و پرورش آبپخش خاطر نشان کرد: هفته معلم در آبپخش با حضور مسئولان و شرکت فرهنگیان گرانقدر در این بخش برگزار می‌شود و از تمام پتانسیل موجود برای قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه معلمان استفاده می‌کنیم.

انتظامی وظیفه و مسئولیت معلمان را وظیفه و مسئولیتی سنگین و حساس در جامع ذکر کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه معلمان و فرهنگیان وظیفه سنگینی را در توسعه و پیشرفت جامعه دارند، لذا گرامی‌داشت این زحمات باید با برنامه‌های باشکوه دنبال شود.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر هماهنگی و همدلی مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در آبپخش سبب پیشرفت‌های پیاپی این بخش شده و تسریع در پیشرفت این بخش را به دنبال داشته است لذا از مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم در هفته معلم نهایت همکاری را با ما داشته باشند.

این مسئول با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم گرامی‌داشت هفته معلم در بخش آبپخش ابراز داشت: باید تلاش شود علاوه بر تبیین جایگاه معلم، قداست معلم شهید مرتضی مطهری و قداست شهدای دانش‌آموز و شهدای فرهنگی حفظ شود و دانش‌آموزان نسل جدید با این ارزش‌ها آشنا شوند.

رئیس آموزش و پرورش آبپخش از برگزاری 75 ویژه‌برنامه هفته معلم در آبپخش خبر داد و اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 75 ویژه‌برنامه هفته معلم در بخش آبپخش اجرا می‌شود که برگزاری ویژه‌برنامه و جنگ شادی به مناسبت هفته معلم با حضور معلمان و دبیران عزیز و گرامی بخش آبپخش و مدیران و مسئولان دستگاه‌های احرایی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در این هفته اجرا می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد