ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ارزش‌گذاری به مقام معلم در جامعه نهادینه شود

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

صطفی رضایی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان ستاد گرامیداشت هفته معلم در آبپخش با بیان اینکه هفته معلم یادآور یاد و خاطره مقام شهید بزرگوار استاد مرتضی مطهری است اظهار داشت: باید این شهید کاملاً به جوانان معرفی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش تاکید کرد: تجلیل از مقام معلم نه تنها ریشه در دین و اخلاق دارد، بلکه سبب ارتقای منزلت اجتماعی قشری می‌شود که در تربیت علمی و فرهنگی آینده سازان کشور نقش عمده‌ای دارند.

رضایی بیان داشت: تجلیل از مقام معلم منحصر به اداره آموزش و پرورش نیست و تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید در این برنامه‌ها حضور موثر و پررنگ داشته باشند و شورای اسلامی شهر آبپخش نیز به نوع خود برای همکاری در اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم آمادگی دارد.

وی ادامه داد: معلمان در پرورش تفکر و اندیشه خلاق نسل جوان نقش موثری دارند و به همین دلیل باید ارزش‌گذاری به مقام معلم در جامعه نهادینه شود.

این مسئول با بیان اینکه تکریم و تعظیم معلم، تکریم از علم و تربیت نیروی انسانی است ابراز داشت: تجلیل از معلم سپاس از انسانی است که غایت آفرینش را تامین می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: جامعه‌ای که همواره حرمت معلم را پاس می‌دارد آهنگ رشد و تعالی در آن شتاب بیشتری می‌گیرد و معلمان هدایتگران فکر و اندیشه جوامع بشری هستند.

رضایی با تاکید بر اینکه ارزش‌گذاری به مقام معلم باید در جامعه نهادینه شود ابراز داشت: تجلیل واقعی از معلم زمانی انجام می‌شود که تمام سازمان‌ها و نهادها در این روز با توجه به توان خود از مقام معلم قدردانی کنند و شورای اسلامی شهر آبپخش در سال‌های جاری این مساله را به صورت جدی مورد توجه قرار داده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: معلمان باید توجه خاصی به رشد تفکر خلاق دانش‌آموزان داشته باشند و با تلاش در این مسیر زمینه‌ساز پیشرفت و تعالی ایران اسلامی شوند.

وی با بیان اینکه تدریس خوب تنها رشد توانایی‌های ذهنی دانش‌آموزان نیست متذکر شد: مهارت حل مسئله که از آثار پرورش تفکر خلاق است باید به صورت‌های مختلف مورد تاکید قرار گیرد و معلمان گرانقدر آبپخشی در سال‌های اخیر توجه خاصی به این مساله مهم داشته‌اند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد