ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

برگزاری مراسم باشکوه فاطمیه(س) بزرگترین ضربه به فرقه‌های انحرافی

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

حجت‌الاسلام خداداد رضایی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) الگویی برای تمامی مردان و زنان عالم هستی است.

امام جمعه آبپخش خاطرنشان کرد: مردم بخش آبپخش در تمامی برنامه‌های مذهبی حضور فعال دارند و در ایام شهادت ائمه اطهار (ع) با برگزاری سوگواره‌ها و عزاداری‌های متعدد به اهل بیت عصمت و طهارت ابراز ارادت و دلبستگی می‌کنند.

رضایی ادامه داد: فرق نوظهور و فرقه ضاله وهابیت در سال‌های اخیر تحرکات فراوانی علیه شیعیان و مسلمین داشته و از هر ابزاری برای ایجاد رخنه و شکاف بین ائمه اطهار (ع) و مسلمین بهره جسته است.

وی در همین راستا اضافه کرد: برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسمات از اقدامات مهم برای ابراز ارادت به ائمه معصومین (ع) است و مردم با حضور پررنگ خود در مراسمات عزاداری ائمه اطهار(ع) می‌توانند این مسئله را ثابت کنند.

امام جمعه آبپخش بیان داشت: بر شیعیان واجب است برای مقابله با عناصر ضاله وهابیت در مراسم سوگواری ائمه اطهار (ع) حضور فعال داشته باشند.

رضایی عنوان کرد: در بخش آبپخش برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسمات ایام فاطمیه و روز شهادت بانوی دو عالم صورت پذیرفته است و در مرکز بخش و تمامی روستاها مراسمات متعددی در این ایام برگزار شده است.

وی به برگزاری عزاداری خیابانی در روز شهادت حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و افزود: برگزاری عزاداری خیابانی در روز شهادت حضرت فاطمه (س) از برنامه‌های ویژه‌ای است که با حضور مردم و هیئات مذهبی شهر و بخش آبپخش شاهد آن خواهیم بود.

امام جمعه آبپخش بیان داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی تمام عیار برای بانوان سراسر گیتی بودند و بانوان باید در تمام مراحل زندگیشان از ایشان الگو گرفته و اعمال و رفتار ایشان را مورد توجه قرار دهند.

رضایی تاکید کرد: اگر تمام بانوان در جامعه از حضرت فاطمه زهرا (س) الگوبرداری کنند بسیاری از مسائل و مشکلاتی که شاهد آن هستیم برطرف می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد