ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

استفاده از کالای ایرانی یعنی حمایت از تولید ملی

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

احمد خرم‌روز سه‌شنبه‌شب در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش اظهار داشت: منویات رهبری در تمامی امور باید سرلوحه فعالیت‌‌های مسئولان باشد و همه مدیران باید تمامی برنامه‌های خود را در این راستا انجام دهند.

بخشدار آبپخش با اشاره به نامگذاری سال خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط و مقتضیات میهن اسلامی رهبر معظم انقلاب امسال را سال " تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" نامیده‌اند و تمامی مسئولان باید تلاش خود را برای تحقق اهداف والای این شعار  به کار گیرند.

خرم‌روز استفاده از کالاهای داخلی را از مهم‌ترین شاخصه‌ها برای حمایت از تولید ملی دانست و بیان داشت: با توجه به نامگذاری سال استفاده از کالاهای ساخت داخل از مهم‌ترین مسائلی است که بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اثرگذار خواهد بود.

وی خطاب به مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش افزود: تمامی مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید این مهم را در دستور کار قرار دهند و نیازمندی‌های نهاد و اداره خود را با استفاده از کالاهای ملی و تولید داخل برطرف کنند و از این طریق شرایط را برای تحقق اهداف والای این سال هموار کنند.

این مسئول اذعان داشت: یکی از رویکردهای مهم دولت عدالت‌محور در سال پایانی خدمات دولت اجرای پروژه‌ها و طرح مهر ماندگار است و در استان بوشهر فعالیتی چشمگیر در این ارتباط شاهد خواهیم بود.

بخشدار آبپخش تصریح کرد: طرح مهر ماندگار در تمامی عرصه‌ها برای برطرف کردن نیازهای مردم اجرای می‌شود و در بخش آبپخش با توجه به اجرای این طرح مهم شاهد توسعه، عمران و آبادانی چشمگیر این بخش خواهیم بود.

خرم‌روز گفت: با تمام وجود برای رفع نیازهای شهر آبپخش و توسعه و آبادانی این شهر تلاش می‌کنم و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نخواهم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد