ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

الگوبرداری از فاطمه زهرا(س) افتخاری بزرگ برای بانوان است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

حجت‌الاسلام خداداد رضایی بعد از ظهر امروز در جمع مردم آبپخش اظهار داشت: بدون تردید حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی تمام عیار برای بانوان مسلمان و تمام بانوان جهان هستند و الگوبرداری از رفتار و منش ایشان در سربلندی بانوان بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: زنان و دختران امروز باید با شخصیت والای این بانوی بزرگ آشنا شوند و در زندگی روزمره به کار گیرند تا راه موفقیت را پیدا کنند.

امام جمعه آبپخش خاطر نشان کرد: این بانوی بزرگ نمونه کاملی از یک زن مسلمان است و تمام ابعاد شخصیتی ایشان در تمام مراحل زندگی باید سرلوحه زنان و بانوان مسلمان قرار گیرد.

رضایی با تاکید بر لزوم رعایت حجاب در جامعه اسلامی تصریح کرد: حجاب زنان امری مهم است و زنانی که حجاب را رعایت می‌کنند به موفقیت می‌رسند.

وی اضافه کرد: خانواده‌ها باید به امر حجاب و عفاف اهمیت بیشتری بدهند و در مدارس و دانشگاه‌ها نیز باید بر روی این مسئله کار شود و در جامعه اسلامی زیبنده نیست که حجاب کمرنگ شود.

امام جمعه آبپخش یادآور شد: زن مسلمان باید به داشتن حجاب اسلامی افتخار کند و بدون تردید زنان محجبه در تمام عرصه‌ها به موفقیت می‌رسند.

رضایی ادامه داد: باید سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه شود و احیای این سنت حسنه راهکاری ارزشمند برای مقابله با بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه است.

وی گفت: الگوبرداری از فاطمه زهرا(س) افتخاری بزرگ برای بانوان است و امیدوار هستیم روزبه‌روز شاهد گسترش فرهنگ فاطمی در جامعه باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد