ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اجرای 22 پروژه زیربنایی و عمرانی در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای‌آبپخش اظهار داشت: زیباسازی شهر و ساماندهی مبلمان شهری از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری در سال جاری است و در این مسیر به همکاری سایر ادارات و نهادها نیاز داریم.

وی افزود: تکمیل طرح‌های نیمه تمام سال گذشته با موفقیت در دست اجراست و با همکاری بسیار خوب شورای اسلامی شهر و با تعامل مردم به نتایج لازم رسیده‌ایم.

شهردار آبپخش از اجرای پروژه‌های فرهنگی و ورزشی در محلات آبپخش خبر داد و خاطر نشان کرد: در محله بهرام‌آباد قطعه زمینی وجود دارد که توسط شهرداری تملک شده و به یاری خداوند متعال یک مجموعه ورزشی در آن خواهیم ساخت و به مردم این محله هدیه می‌کنیم.

 موسوی همچنین از احداث یک مجتمع فرهنگی هنری در مسیر آبپخش به سعدآباد خبر داد و تصریح کرد: زمین این مجتمع توسط شهرداری تملک شده و اعتبار آن را اداره ارشاد دشتستان تقبل کرده و انتظار داریم در آینده نزدیک شاهد اجرای این طرح بزرگ فرهنگی باشیم.

وی اضافه کرد: تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه و گسترش فضای سبز یکی از ضروریات مهم آبپخش است و با همکاری شورای اسلامی شهر آبپخش که همواره شهرداری را در تمامی امور یاری رسانده‌اند اقدامات بسیار خوبی در این ارتباط انجام داده‌ایم.

شهردار آبپخش از اجرای 22 پروژه زیربنایی در آبپخش خبر داد و گفت: این تعداد طرح عمرانی در سال جاری محقق می‌شود و برای اجرای کامل این پروژه‌ها از تمام مسئولان می‌خواهیم همکاری بیشتر و بهتری با مجموعه شهرداری داشته باشند تا شاهد عمران و آبادانی این شهر باشیم.

موسوی افزود: در سال تولید ملی شاهد حمایت خوب شهرداری از تولیدکنندگان داخلی هستیم و کالاهای مورد نیاز را از سازندگان داخلی تهیه خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد