ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

62 درصد پرونده‌های دشتستان در شورای حل و اختلاف حل شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

عبدالکریم رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای‌آبپخش اظهار داشت: تامین امنیت و آسایش مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و با همکاری همه مسئولان برای این مهم تلاش می‌کنیم.

وی افزود: دشتستان دارای وسعت بسیار زیادی است و برای تامین امنیت این شهرستان از تمام امکانات و توانمندی موجود در شهرستان بهره می‌بریم.

رئیس دادگستری دشتستان خاطر نشان کرد: فعالیت شوراهای حل اختلاف در این شهرستان با کیفیت بسیار خوبی انجام شده و این امر موجب بهبود وضعیت رسیدگی به پرونده‌های قضایی شده است.

رستگار تصریح کرد: هم‌اکنون تعداد 52 شعبه شورای حل اختلاف در شهرستان دشتستان فعال است و بر اساس آمار موجود در سال گذشته بیش از 62 درصد پرونده‌ها در شورای حل اختلاف دشتستان حل و فصل شده است.

وی اضافه کرد: با نظارت و تلاش مستمر دادگستری و نیروی انتظامی و با تدابیر فرماندار، امنیت خوبی بر شهرستان حاکم است و میزان جرم و جنایت کاهش چشمگیری داشته که البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب باید بیشتر تلاش کنیم.

رئیس دادگستری دشتستان ابراز داشت: در حال حاضر 6 شعبه در شهر برازجان شامل سه شعبه حقوقی و دو شعبه جزایی و یک شعبه دادگاه انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند، ضمن اینکه یک شعبه در سعدآباد و یک شعبه نیز در شبانکاره فعالیت دارند و به زودی دادگاه عمومی آبپخش نیز راه‌اندازی می‌شود.

رستگار از راه‌اندازی واحد مشاوره‌ خانواده در دشتستان خبر داد و متذکر شد: این واحد برای حل مشکلات خانواده‌ها راه‌اندازی شده و نقش مهمی در بهبود روابط خانوادگی داشته است.

این مسئول اذعان داشت: رسیدگی به مطالبات مردم و احقاق حقوق مردم مهم‌ترین رویکرد دادگستری است و در این شهرستان با دقت و حساسیت در امر رسیدگی به پرونده‌ها عمل می‌کنیم و در این مسیر کوتاهی نمی‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد